Ik zou graag op het speelhuisje in mijn tuin wat (extra t.o.v. mijn huis) zonnepanelen willen plaatsen. Het dak van dit tuinhuis is gericht het Oosten en ik denk dat de hellingshoek ongeveer 20 graden is. De oppervlakte van het dak is ongeveer 1,75 (breed) bij 1,58 (lang (van hoog naar laag)). Door deze beperkte oppervlakte was ik aan het kijken naar minder brede panelen zoals de Panasonic HIT Slim N250. Hier zou ik er 2 van naast elkaar kunnen plaatsen met de APsystems YC600 als (micro)converter (https://emea.apsystems.com/nl/products/micro-omvormer/ & .
Bij een van de lokale leveranciers van zonnepanelen gevraagd of ze deze combinatie zouden kunnen leveren en zo niet of er dan een alternatief was wat ze wel kunnen leveren. Dit bedrijf geeft aan dat deze combinatie niet gaat werken, omdat de YC600 converter alleen met 60 of 72 cells panelen werkt en de Panasonic N250 96 panelen (ik verwacht dat hij cellen bedoelt) zou hebben van 5 inch. Ik zou zeggen dat de Panasonic N250 72 (6 * 12) cellen heeft.
Ik heb mijn vraag ook naar APsystems gestuurd, maar daar heb ik geen antwoord van ontvangen. Daarom mijn vraag aan jullie, is de APsystems YC600 compatible met de Panasonic N250?
Bij een van de lokale leveranciers van zonnepanelen gevraagd of ze deze combinatie zouden kunnen leveren en zo niet of er dan een alternatief was wat ze wel kunnen leveren. Dit bedrijf geeft aan dat deze combinatie niet gaat werken, omdat de YC600 converter alleen met 60 of 72 cells panelen werkt en de Panasonic N250 96 panelen (ik verwacht dat hij cellen bedoelt) zou hebben van 5 inch. Ik zou zeggen dat de Panasonic N250 72 (6 * 12) cellen heeft.
Ik heb mijn vraag ook naar APsystems gestuurd, maar daar heb ik geen antwoord van ontvangen. Daarom mijn vraag aan jullie, is de APsystems YC600 compatible met de Panasonic N250?
Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H