Goede monitor beugel voor 3 monitoren

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedaimerr
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 01-05 15:08
Hallo,

Ik zoek een goede monitor beugel die alle 3 mijn schermen kan houden. (het liefste max 100 euro)

Ik heb 3x 27 inch scherm (allen met vesa 100x100)

Ik had deze gevonden maar mensen zeggen dat de schermen soms naar beneden kan zakken door het gewicht.

Digitus DA-90361 Single Monitor Table Clamp Mount, black on amazon

ik had deze ook gevonden Ewent EW1513 Desk Mount for 3 monitors

Maar ik vroeg mij af als iemand ervaring met 1 van bovenstaande beugels had of dat iemand een betere suggestie had, mag hier via pricewatch maar ook prima als het er een van amazon mainland europe is.

Alvast bedankt

Beste antwoord (via thedaimerr op 05-05-2020 12:39)

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:47

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Die beugel van Digitus ben ik al in een stuk of zes verschillende merken tegengekomen. Vorige maand de LogiLink branded gekocht voor 3x 27". Ik ben er erg tevreden mee.
• Ik heb geen last van wegzakkende schermen.
• (Goed punt van D4NG3R) Middelste beugel in individueel op de paal te verschuiven. Links en rechts schuiven als paar, maar daarvan zijn de vesa mounts weer een centimeter of 3 in hoogte te verstellen, zodat je zo'n 6 cm onderlinge aanpassingsruimte hebt.
• Hoogte instellen en verstellen is niet heel toegankelijk, dus je bent er even mee bezig om alles naar wens te krijgen, dus geen geschikte beugel als je de schermen continue anders wil hebben staan.
• Als je het bureau schudt, zie je wel wat beweging bij de buitenste schermen maar blijven ze in positie. Als je keiharde stabiliteit wil zul je voor een enkele horizontale draagarm moeten gaan, maar dan lever je weer erg in op hoe je de schermen kan positioneren.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperToine123
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 27-04 21:27
Wat is het gewicht van de 3 monitoren samen? Hiermee kan je denk ik een betere keuze maken voor je monitorbeugel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:01

g0tanks

Moderator CSA
De meeste 27"-monitoren zullen rond de 5-6 kg zitten qua gewicht. Als je dus voor de zekerheid een monitorarm neemt die 8+ kg aan kan zul je waarschijnlijk wel goed zitten.

Maar zoals @SuperToine123 zegt, vergelijk het daadwerkelijke gewicht van je monitoren met de specifiaties van de armen.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoite
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12:06

Hoite

Goed verhaal

Ik heb een maand geleden deze besteld:
https://www.bol.com/nl/p/...rt/9200000102525190/?s2a=

(nu niet leverbaar)

Staat op 1 poot aan de tafel, zit strak in elkaar en houd mijn 3 Lenovo Thinkvision 24"ers prima vast.

edit:
Foto van tijdens de montage:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_E_J6MYFvUxPS20rJujg2QDWmW4=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TopijfS5kqd3sWSkJkLBjXgn.jpg?f=fotoalbum_medium

[ Voor 42% gewijzigd door Hoite op 03-05-2020 13:39 ]

Lekker kort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:22

D4NG3R

kiwi

:)

Gaat het overigens om 3x het zelfde scherm? De locatie van de VESA mount wil nogal eens afwijken t.o.v. het paneel, waardoor goedkopere dual/triple monitor armen zonder individueel afstelbare armen soms tegenvallen.

Naast de eerder gestelde vragen over het gewicht, welk bureau ben je van plan deze aan te bevestigen? Je zou niet de eerste zijn welke z'n bureau sloopt door meerdere monitoren aan een enkele arm te hangen..

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedaimerr
Bureau is linmon tafelblad van ikea .
Het zijn 3 verschillende schermen.
Het linker scherm is een BenQ GL2760H van 5,4KG.
Het middelste scherm is een Iiyama G-Master GB2760QSU-B1 van 6,4KG.
Het rechter scherm is een LG 27UD59-B van 5,6KG

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Nextron
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:47

Nextron

Ik weet dat ik niets weet

Die beugel van Digitus ben ik al in een stuk of zes verschillende merken tegengekomen. Vorige maand de LogiLink branded gekocht voor 3x 27". Ik ben er erg tevreden mee.
• Ik heb geen last van wegzakkende schermen.
• (Goed punt van D4NG3R) Middelste beugel in individueel op de paal te verschuiven. Links en rechts schuiven als paar, maar daarvan zijn de vesa mounts weer een centimeter of 3 in hoogte te verstellen, zodat je zo'n 6 cm onderlinge aanpassingsruimte hebt.
• Hoogte instellen en verstellen is niet heel toegankelijk, dus je bent er even mee bezig om alles naar wens te krijgen, dus geen geschikte beugel als je de schermen continue anders wil hebben staan.
• Als je het bureau schudt, zie je wel wat beweging bij de buitenste schermen maar blijven ze in positie. Als je keiharde stabiliteit wil zul je voor een enkele horizontale draagarm moeten gaan, maar dan lever je weer erg in op hoe je de schermen kan positioneren.

Hoe meer ik weet,
hoe meer ik weet,
dat ik niets weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:22

D4NG3R

kiwi

:)

thedaimerr schreef op zondag 3 mei 2020 @ 14:32:
Bureau is linmon tafelblad van ikea .
Het zijn 3 verschillende schermen.
Het linker scherm is een BenQ GL2760H van 5,4KG.
Het middelste scherm is een Iiyama G-Master GB2760QSU-B1 van 6,4KG.
Het rechter scherm is een LG 27UD59-B van 5,6KG
Je kan vergeten dat je aan een linnmon blad veilig 3 monitoren kan bevestigen zonder 3 individuele monitorarmen te gebruiken. Zelfs 3 individuele armen zou ik niet zonder extra ondersteuning (planken hout) bevestigen. Het is letterlijk met karton gevuld hout.

Afbeeldingslocatie: https://lh3.googleusercontent.com/proxy/o77zXracBSsdUcbFUSRlEYfLqN1Pr5Z0XIZY1Lg3P7ArL3CwkfWRQ8v7q035Q7y5KXMkcBgD1DVdEyOaz5e1MZhtr2oWf07LBNTVHwMWhwS7Lu-FhjXXB7RCJw2tPg

[ Voor 8% gewijzigd door D4NG3R op 03-05-2020 16:57 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedaimerr
Ik plaats ze ook horizontaal.
En dat schudden en op positie blijven is helemaal prima.
Dan zal ik vandaag of morgen maar eens die LogiLink kopen.

Ik was ook van plan om een extra blok hout er tussen te doen, dat heb ik nu ook voor een beugel van 2 monitoren gedaan.
Er zitten ook 2 extra ondersteun-palen onder voor extra support van het gewicht
En een vriend van mij heeft t ook gedaan met zijn beugel voor 3 schermen en dat werkt al 2 jaar lang goed voor hem.
Pagina: 1