Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 14:15
Ik ga voor mijn moeder (die dus al weken in issolatie zit door haar leeftijd) een iPad wifi 2019 aanschaffen.

Daar zoek ik een hoes bij met tobo. Bij een reguliere zaak in NL, waar ik via de webshop kan bestellen. En waar de hoes ook echt beschermd, anders werd het een magic keyboard

Ik zie door de bomen het bos niet meer ; bol, mm, bcc, enz.

Mijn vraag is vrij eenvoudig;
Wat is een goed hoesje met ngebouwd toestenbord? De dame is 81, moet allemaal niet te moelijk zijn om aan te sluiten, want ze krijgt het thuisgeleverd om zelf te installeren.

[ Voor 6% gewijzigd door maartend op 02-05-2020 10:40 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Mijn ervaring is dat het Apple spul gewoon werkt. Heb bij mijn iPad Pro een Logitech toetsenbord cover gehad en dat gaf wel wat storingen. Heb ook met bluethooth ervaring, maar dat aansluiten is nog weer een stapje extra.
Ik heb echter geen ervaring met de Magic, en weet niet hoe fragiel en hoe gebruikersvriendelijk dat is. Wat is de computer/tablet/mobiele telefoon ervaring van je moeder?

Mijn volgende vraag, waarom een toetsenbord aan de iPad en niet gewoon aanraakscherm?
En is een laptop dan niet fijner voor haar, want kun je goedkoper uit zijn en is steviger?

[ Voor 4% gewijzigd door swhnld op 02-05-2020 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
swhnld schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 10:58:
Mijn ervaring is dat het Apple spul gewoon werkt. Heb bij mijn iPad Pro een Logitech toetsenbord cover gehad en dat gaf wel wat storingen. Heb ook met bluethooth ervaring, maar dat aansluiten is nog weer een stapje extra.
Ik heb echter geen ervaring met de Magic, en weet niet hoe fragiel en hoe gebruikersvriendelijk dat is. Wat is de computer/tablet/mobiele telefoon ervaring van je moeder?

Mijn volgende vraag, waarom een toetsenbord aan de iPad en niet gewoon aanraakscherm?
En is een laptop dan niet fijner voor haar, want kun je goedkoper uit zijn en is steviger?
Heb zelf een Belkin tobo en dat werkt wel perfect. Maar die zie ik niet voor de 2019 modellen.
en ik lees wel goede dingen over de Logitech Slim Folio. Maar ja, geen ervaring, geen mogelijkheid om te voelen.

En ervaring? Tja, ze kan er me eoverweg. Mijn hoop is eigenlijk dat de iPad voor haar zo eenvoudig is te installeren dat haar dat lukt.

En laptop is overkill, iPad is en blijft toch eenvoudiger in gebruik. Anders krijg ik weer dagelijks telefoontjes met dat iets niet werkt. Die ervaring heb ik al met haar computer.

[ Voor 6% gewijzigd door maartend op 02-05-2020 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Kan dicht. Ik ga toch voor de logitech folio.