Mijn vraag
Ik oriënteer me op een nieuwe game pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga deze pc gebruiken voornamelijk voor FPS games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zou ik er +/-1500 aan willen besteden maar mijn budget kan tot +/-2000 (dit is incl. monitor)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee, ik ga voor een complete upgrade (extra pc).
wat ik nu heb is:
De CPU cooler kon ik helaas niet meer vinden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
mijn droom setup zou 2080 ti of een 2080 super met een ryzen 9 3900x zijn helaas zou dit, naar mijn zoeken, niet in een budget komen.
Het liefst zou ik ook een m.2 ssd kaart willen gebruiken in mijn build voor mijn games al heb ik nu waarschijnlijk te weinig ruimte ervoor.
Dit is wat ik nu in gedachte had:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt mij niet uit. De enige eis is dat het goed werkt en ik er weer een tijd mee vooruit kan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zou ik een midi tower behuizing willen zodat het niet al te veel plek in neemt.
Geluids niveau wil ik zo laag mogelijk houden.
Ga je overklokken?
Ik zou graag willen overklokken alleen heb ik geen idee wanneer dit gebeurt
kan iemand dat misschien uitleggen?
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een systeem die beter is dan mijn oude systeem en waar ik games smooth op kan runnen. Ook lijkt me wat rgb erin erg vet, dit heb ik nu namelijk amper naar mijn mening.
Het moet binnen budget.
Ik vraag me af wat jullie mening is over het gene wat ik nu heb en wat er beter kan of waar ik geld op kan besparen.
Heb je tips dan zijn die ook altijd handig.
Ik oriënteer me op een nieuwe game pc.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ga deze pc gebruiken voornamelijk voor FPS games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst zou ik er +/-1500 aan willen besteden maar mijn budget kan tot +/-2000 (dit is incl. monitor)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee, ik ga voor een complete upgrade (extra pc).
wat ik nu heb is:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-8600K Boxed | € 245,65 | € 245,65 |
| 1 | Moederborden | MSI Z370 Tomahawk | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1080 WINDFORCE OC 8G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox Lite 5 RGB (zonder RGB-controller) | € 67,95 | € 67,95 |
| 1 | Monitoren | MSI Optix G27C2 Rood, Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMZ16GX3M2A1600C10 | € 91,50 | € 91,50 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 500GB | € 100,51 | € 100,51 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 620,51 | ||
De CPU cooler kon ik helaas niet meer vinden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
mijn droom setup zou 2080 ti of een 2080 super met een ryzen 9 3900x zijn helaas zou dit, naar mijn zoeken, niet in een budget komen.
Het liefst zou ik ook een m.2 ssd kaart willen gebruiken in mijn build voor mijn games al heb ik nu waarschijnlijk te weinig ruimte ervoor.
Dit is wat ik nu in gedachte had:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3800X Boxed | € 334,- | € 334,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Steel Legend | € 88,05 | € 88,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | € 548,98 | € 548,98 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H510 Zwart | € 73,89 | € 73,89 |
| 1 | Monitoren | MSI Optix MAG241C (met omdoos, DisplayPort en HDMI-kabel) Zwart | € 232,95 | € 232,95 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-D15 chromax.black | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 96,50 | € 96,50 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 114,90 | € 114,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 174,85 | € 174,85 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.759,02 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Het merk maakt mij niet uit. De enige eis is dat het goed werkt en ik er weer een tijd mee vooruit kan.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst zou ik een midi tower behuizing willen zodat het niet al te veel plek in neemt.
Geluids niveau wil ik zo laag mogelijk houden.
Ga je overklokken?
Ik zou graag willen overklokken alleen heb ik geen idee wanneer dit gebeurt
kan iemand dat misschien uitleggen?
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag een systeem die beter is dan mijn oude systeem en waar ik games smooth op kan runnen. Ook lijkt me wat rgb erin erg vet, dit heb ik nu namelijk amper naar mijn mening.
Het moet binnen budget.
Ik vraag me af wat jullie mening is over het gene wat ik nu heb en wat er beter kan of waar ik geld op kan besparen.
Heb je tips dan zijn die ook altijd handig.