Nog een verkeerde productkoppeling

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Als ik hier klik op centralpoint: pricewatch: HP A444 kom ik ook uit bij een heel ander product.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:45
CyberMania schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:19:
Als ik hier klik op centralpoint: pricewatch: HP A444 kom ik ook uit bij een heel ander product.
dat komt omdat bij de sku UG060E staat vermeld
wat niet het product zelf is maar de carepack

dat kan je zelf toch ook aanpassen?´

daar hoef je toch geen topic in het forum voor te maken?

[ Voor 7% gewijzigd door boyette op 01-05-2020 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
Geen idee hoe. Ik zag ook nergens een rapporteerknopje dat je bij veel andere onderdelen van de site wel ziet staan om fouten te melden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
CyberMania schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:23:
Geen idee hoe. Ik zag ook nergens een rapporteerknopje dat je bij veel andere onderdelen van de site wel ziet staan om fouten te melden.
bij kenmerken
Verbeter Productgegevens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
boyette schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:24:
[...]

bij kenmerken
Verbeter Productgegevens
Oke dat ziet er voor mij veel te ingewikkeld uit. Waarom kan je niet gewoon melden dat er een product fout staat in de PW?

Een foute V&A advertentie kan je ook met 1 knop melden net als bijv. een foute forumpost en dan gaat er iemand van Tweakers naar kijken.

[ Voor 19% gewijzigd door CyberMania op 01-05-2020 22:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• boyette
CyberMania schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:27:
[...]

Oke dat ziet er voor mij veel te ingewikkeld uit. Waarom kan je niet gewoon melden dat er een product fout staat in de PW?
ik heb de aanpassing al ingevoerd..
dus even wachten tot een mod het goedkeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
boyette schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:28:
[...]

ik heb de aanpassing al ingevoerd..
dus even wachten tot een mod het goedkeurt.
Dat is aardig van je, top en bedankt _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:21

Mooijekind

Manager Product Content
Ik heb hem verwerkt. Er stonden nog een aantal ean's van carepacks bij het het product.
Inmiddels zijn deze verwijderd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• twooggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 23:57
CyberMania schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 22:27:
[...]

Een foute V&A advertentie kan je ook met 1 knop melden net als bijv. een foute forumpost en dan gaat er iemand van Tweakers naar kijken.
Inderdaad, vroeger kon je met 1 druk op de knop een foute prijs melden en dan aangeven wat er echt mis was.
Geen idee wanneer dit er eigenlijk uitgehaald is, is echter al een aantal jaar zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:58

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@twooggy Foute prijs melden kan nog steeds. Ga met de cursor boven de (foute) totaalprijs hangen en klik vervolgens op "Onjuiste prijs melden".

Is er een hele waslijst met foute prijzen bij een product zou je dat kunnen melden via het tabblad "Kenmerken" en dan "Verbeter productgegevens", vervolgens klik je op "Specificaties" en dan kun je onderaan bij "Opmerkingen" aangeven dat alle prijzen fout zijn (of als je zin hebt om ze allemaal 1 voor 1 te melden op de eerstgenoemde manier).

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

FlipFluitketel schreef op maandag 11 mei 2020 @ 08:03:
@twooggy Foute prijs melden kan nog steeds. Ga met de cursor boven de (foute) totaalprijs hangen en klik vervolgens op "Onjuiste prijs melden".
Iets dat op de mobiel niet kan toch? O-)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
FlipFluitketel schreef op maandag 11 mei 2020 @ 08:03:

Is er een hele waslijst met foute prijzen bij een product zou je dat kunnen melden via het tabblad "Kenmerken" en dan "Verbeter productgegevens", vervolgens klik je op "Specificaties" en dan kun je onderaan bij "Opmerkingen" aangeven dat alle prijzen fout zijn (of als je zin hebt om ze allemaal 1 voor 1 te melden op de eerstgenoemde manier).
Misschien kan dit duidelijker, je moet het maar net weten.
Pagina: 1