Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Voornamelijk gamen en beetje internetten
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Voor nu 400 euro, maar wil in het komende half jaar upgraden(eerst videokaart en dan cpu naar ryzen 3600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 24.5"
Fractal node 605
Samsung 840 evo (kan ik die nog gebruiken??)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is wat ik heb samen gesteld:
Ryzen 3200g
MSI B450M PRO-VDH Max
Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3200 C16
Cooler Master MWE Bronze 450W V2
Samsung 860 EVO 500GB
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dus dit bestellen en inbouwen en over paar maandjes een goede videokaart en eventueel de ryzen 3600.
Is dit een goede basis waar ik voor nu fortnite en Cod op medium 1080p zou kunnen spelen?
En kan ik straks dus makkelijk upgraden naar de 3600?
Alvast bedankt voor de feedback
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Voornamelijk gamen en beetje internetten
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Voor nu 400 euro, maar wil in het komende half jaar upgraden(eerst videokaart en dan cpu naar ryzen 3600
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
iiyama G-Master Black Hawk G2530HSU-B1 24.5"
Fractal node 605
Samsung 840 evo (kan ik die nog gebruiken??)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dit is wat ik heb samen gesteld:
Ryzen 3200g
MSI B450M PRO-VDH Max
Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3200 C16
Cooler Master MWE Bronze 450W V2
Samsung 860 EVO 500GB
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik wil dus dit bestellen en inbouwen en over paar maandjes een goede videokaart en eventueel de ryzen 3600.
Is dit een goede basis waar ik voor nu fortnite en Cod op medium 1080p zou kunnen spelen?
En kan ik straks dus makkelijk upgraden naar de 3600?
Alvast bedankt voor de feedback
[ Voor 14% gewijzigd door Laco op 02-05-2020 00:31 ]