storing in Mijdrecht

Pagina: 1
Acties:

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
meer mensen uit mijdrecht die niet op MxStream kunnen inloggen ? (foutcode 650)

KPN zegt dat alles in orde is, maar ik geloof er geen reet van (aangezien ik gewoon kon internetten tot vanmorgen :()

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-08 10:53
Hmmz check dit:
[topic=198314]

ik woon in wilnis. Maar bij een vriend van me in mijdrecht (xs4all) doet ie het wel gewoon goed.

Verwijderd

Welke provider? Ik heb xs4all en alles gaat prima. Na ik er achter kwam dat ik '@xs4all-basic-adsl' achter mijn username moest zetten.

Verwijderd

Ik zie dat er al mensen met ADSL zijn in Mijdrecht. Ikzelf heb van KPN vernomen dat er wat problemen waren bij het testen van mijn telefoonlijn... In welke wijk wonen jullie ?? Zelf woon ik in Hofland Noord-Noord.

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 23:13 schreef DrDee het volgende:
Ik zie dat er al mensen met ADSL zijn in Mijdrecht. Ikzelf heb van KPN vernomen dat er wat problemen waren bij het testen van mijn telefoonlijn... In welke wijk wonen jullie ?? Zelf woon ik in Hofland Noord-Noord.
Vanaf 1 aug. alles in huis, de eerste week bijna geen contact, maar sinds de tweede week wel regelmatig contact via ADSL.
Problemen zitten bij KPN in Nieuwegein waar wij in Mijdrecht dus op aangesloten zijn.

Winkiller !!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
Ik woon in de wijk molenland (viergang), tegen wilnis aan..

ben nu een aantal dagen non-stop online zonder problemen. Het zit zo dat wanneer KPN nieuwe abonnees gaan aansluiten, ze dus de hele centrale offline gaan halen. het kan zijn dat men daarom soms een tijdje niet kan internetten

PS: DrDee, welke straat woon jij precies ? :)

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 12:29 schreef CyberTijn_ het volgende:
Ik woon in de wijk molenland (viergang), tegen wilnis aan..

PS: DrDee, welke straat woon jij precies ? :)
Koraal, dus helemaal aan de andere kant van Mijdrecht!!

En ik hoop dat jij zo een tijd niet kan internetten omdat ze mijn aansluiting aan het maken zijn >:)

Verwijderd

ps, ik kreeg te horen dat er wat problemen waren met mijn aansluiting. Nu weet ik niet of dit mijn lijn persoonlijk is of de centrale hier in Mijdrecht...

Nog maar even afwachten dus en hopen op het beste...
Pagina: 1