Ik heb een poosje geleden een app gemaakt met App Inventor 2 (http://ai2.appinventor.mit.edu/). Nu is mijn vraag: is het mogelijk om de app (apk) om te zetten naar een Windows/webapp, of moet ik het dan in een programmeer taal opnieuw schrijven. Ik zou het namelijk fijn vinden om de app ook op mijn laptop te gebruiken.
Vraag
Alle reacties
Dat is een soort van VM van android? Ik heb liever gewoon een windows app...
Is het mogelijk om een apk om te zetten naar een Windows/webapp? Zo nee, weet iemand een soortgelijk tooltje als App Inventor alleen dan voor windows of webapps?
Is het mogelijk om een apk om te zetten naar een Windows/webapp? Zo nee, weet iemand een soortgelijk tooltje als App Inventor alleen dan voor windows of webapps?
Wat heb je zelf al gevonden op internet? Er wordt hier verwacht dat je ook zelf eerst wat onderzoek doet.Dvdjon schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 09:00:
Dat is een soort van VM van android? Ik heb liever gewoon een windows app...
Dich bis echt unne foëzen haas
Sorry! Vergeten bij mijn 1ste post te zetten. Mijn excuses! Ik heb App Studio van Microsoft gevonden. Maar dat is niet het soort programmeren van App Inventor. Als er geen makelijke programeer programma's voor Windowsapps/webapps zijn, wil ik me verdiepen in Python want daar is App Inventor programmeren ook op gebaseerd (alleen dan met blokken). Als het niet lukt is het niet erg want het is niet heeel erg als ik de app alleen op mn telefoon zou kunnen draaien