Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Grootste tech forum van NL toch?
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Heel nice. Het werkt nu natuurlijk alleen op iOS 13.5 beta, ik ben benieuwd of het in de App Store komt.
🌞🍃
die api was toch alleen maar beschikbaar voor ggd ed niet voor privé mensen?
En wat lost het op? Wordt testbeleid er effectief mee? Capaciteit contactonderzoek?
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Op iOS zijn eigenlijk alle API’s te gebruiken. Apps kunnen ook private API’s gebruiken die nooit bedoeld zijn voor publiek gebruik. Echter is het niet mogelijk om een app die hier gebruik van maakt via de AppStore te verspreiden. Denk dat ze met deze API hetzelfde doen, side-loaden kan prima maar via de AppStore alleen in het geval van een officiële instantie.fredgroes schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 22:58:
die api was toch alleen maar beschikbaar voor ggd ed niet voor privé mensen?
Ik denk vooral een vals gevoel van veiligheid: “kijk, de app geeft aan dat ik niet besmet kan zijn”. De meeste mensen hebben behoefte aan een veilig gevoel, daarom word alles aangepakt dat dat gevoel kan verwezenlijken.Virtuozzo schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 23:08:
En wat lost het op? Wordt testbeleid er effectief mee? Capaciteit contactonderzoek?
[ Voor 30% gewijzigd door xh3adshotx op 02-05-2020 23:16 ]
Pagina: 1