Ik heb momenteel een verouderde pc van 2014, namelijk de Acer Predator G3-605 I8811. Altijd tevreden van geweest, maar hij heeft zijn tijd gehad. Voor nieuwere games (bv. Battlefield) kan ik hem niet meer (goed) gebruiken. Mijn vraag: kan ik nog onderdelen van mijn huidige pc overnemen om een nieuwe pc te bouwen? En welke onderdelen heeft mijn nieuwe pc nodig om vlot nieuwere games te spelen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en vaak zwaardere games, zoals Battlefield 5 of Assassin's Creed. Ook online gaming zoals PUBG, Call of Duty Warzone, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo weinig mogelijk.
Maximum 1.000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel dus een Acer Predator G3-605 I8811 van 2014. Als het kan, wil ik hiervan zo veel mogelijk overnemen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dat is de vraag. Ik denk sowieso nieuwe videokaart bv. NVIDIA Geforce gtx 1660 of equivalent AMD, nieuwe processor (i7 nodig?), ... Maar is bv. ook een nieuwe case, moederbord etc. nodig?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Niet meteen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Tips of ik nog onderdelen van mijn huidige pc kan overnemen om een nieuwe, verbeterde game pc te maken die zwaardere, nieuwe games aankan. Ik hoef niet op de maximumsettings te kunnen spelen. Maar als het wel kan binnen mijn budget, is dat natuurlijk goed meegenomen.
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk gamen en vaak zwaardere games, zoals Battlefield 5 of Assassin's Creed. Ook online gaming zoals PUBG, Call of Duty Warzone, ...
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo weinig mogelijk.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb momenteel dus een Acer Predator G3-605 I8811 van 2014. Als het kan, wil ik hiervan zo veel mogelijk overnemen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | PC's | Acer Aspire Predator 3-605 I8811 NL | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 0,- | ||
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Dat is de vraag. Ik denk sowieso nieuwe videokaart bv. NVIDIA Geforce gtx 1660 of equivalent AMD, nieuwe processor (i7 nodig?), ... Maar is bv. ook een nieuwe case, moederbord etc. nodig?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Niet meteen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Tips of ik nog onderdelen van mijn huidige pc kan overnemen om een nieuwe, verbeterde game pc te maken die zwaardere, nieuwe games aankan. Ik hoef niet op de maximumsettings te kunnen spelen. Maar als het wel kan binnen mijn budget, is dat natuurlijk goed meegenomen.
Alvast bedankt voor jullie hulp!