Ik heb op het moment een zelf gemaakt wiel/pedalen/pook set. Deze is gemaakt van 2 Logitech Momo wielen, en een Logitech joystick. Nou is het erg omslachting om deze te gebruiken. Ik moet met de software Xpadder de positie van de joystick toewijzen aan een letter, en dan hopen dat ik ingame een versnelling kan toewijzen aan een letter. Ook is het moeilijk om het extra koppelings pedaal aan de praat te krijgen. Nou kan ik natuurlijk een Logitech G25/27 kopen, maar die vind ik nog te prijzig.
Is het mogelijk om al deze functie aan een arduino te hangen, en dan de arduino als 1 controller met alle opties in windows te zien?
En is dat ook mogelijk voor iemand die nog nooit met een arduino of programmeren gewerkt heeft? En welke arduino kan ik hier het beste voor gebruiken?
Is het mogelijk om al deze functie aan een arduino te hangen, en dan de arduino als 1 controller met alle opties in windows te zien?
En is dat ook mogelijk voor iemand die nog nooit met een arduino of programmeren gewerkt heeft? En welke arduino kan ik hier het beste voor gebruiken?
---RAWE CEEK!!!---