Ik zoek een?
Ik ben op zoek naar een upgrade voor mijn huidige videokaart (MSI GeForce GTX N750 Ti 2GB GAMING)
Wat is je budget?
Rond de €200,-.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nVidia of AMD zijn beide prima
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik denk dat dit de belangrijkste onderdelen van mijn huidige systeem zijn.
De meeste games draaien nog prima op lagere settings, maar ik merk dat de videokaart het steeds moeilijker krijgt.Het doel van de upgrade is dan ook vooral om weer een tijdje mee te kunnen gaan (deze videokaart zit er denk alweer 5-6 jaar in) en de huidige games op hogere settings te kunnen spelen.
Qua resolutie zit ik op 1080P@60Hz en verwacht ik ook niet snel dat ik een hogere resolutie ga halen.
Ik hoor graag van jullie wat een goede opvolger kan zijn voor mijn huidige systeem.
Ik ben op zoek naar een upgrade voor mijn huidige videokaart (MSI GeForce GTX N750 Ti 2GB GAMING)
Wat is je budget?
Rond de €200,-.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
nVidia of AMD zijn beide prima
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 127,- | € 127,- |
| 1 | Moederborden | Asus Prime X370-Pro | € 145,76 | € 145,76 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX N750 Ti 2GB GAMING | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 85,40 | € 85,40 |
| 1 | Voedingen | BitFenix Formula Gold 550W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 358,16 | ||
Ik denk dat dit de belangrijkste onderdelen van mijn huidige systeem zijn.
De meeste games draaien nog prima op lagere settings, maar ik merk dat de videokaart het steeds moeilijker krijgt.Het doel van de upgrade is dan ook vooral om weer een tijdje mee te kunnen gaan (deze videokaart zit er denk alweer 5-6 jaar in) en de huidige games op hogere settings te kunnen spelen.
Qua resolutie zit ik op 1080P@60Hz en verwacht ik ook niet snel dat ik een hogere resolutie ga halen.
Ik hoor graag van jullie wat een goede opvolger kan zijn voor mijn huidige systeem.