Dag Tweakers,
Mijn MacBook Pro Touch, gekocht februari 2018 bij Amac doet het sinds vandaag niet meer.
Ik krijg een zwart scherm met knipperende folder met vraagteken erin. Dit betekent blijkbaar dat de harde schijf niet meer te vinden is.
Schijfhulp heeft geen zin (schijf is niet te zien). Ook Time Machine en zelfs opnieuw installeren kan niet.
Ik heb Amac gebeld, maar dit valt dus buiten de garantie....
Echt achterlijk als je net 2 jaar geleden €2000 hebt uitgegeven en expres de laptop koopt bij een winkel..
Ik ben geen techneut, dus heb (tot nu toe) niet zelf geprutst.
Laptop is ook niet gevallen of nat geworden.
Ik heb tot nu toe gevonden dat de SSD nog goed kan zijn en dat het de sata kabel kan zijn.
Wat zijn jullie tips?
Zelf gaan sleutelen en waar haal ik een goede sata kabel vandaan?
Toch naar Amac brengen en garantie afdwingen, want het kan toch niet dat zo’n dure laptop nu al stuk is!
(Ik heb 9 jaar met mn imac gedaan, zonder enig mankement..)
Mijn MacBook Pro Touch, gekocht februari 2018 bij Amac doet het sinds vandaag niet meer.
Ik krijg een zwart scherm met knipperende folder met vraagteken erin. Dit betekent blijkbaar dat de harde schijf niet meer te vinden is.
Schijfhulp heeft geen zin (schijf is niet te zien). Ook Time Machine en zelfs opnieuw installeren kan niet.
Ik heb Amac gebeld, maar dit valt dus buiten de garantie....
Echt achterlijk als je net 2 jaar geleden €2000 hebt uitgegeven en expres de laptop koopt bij een winkel..
Ik ben geen techneut, dus heb (tot nu toe) niet zelf geprutst.
Laptop is ook niet gevallen of nat geworden.
Ik heb tot nu toe gevonden dat de SSD nog goed kan zijn en dat het de sata kabel kan zijn.
Wat zijn jullie tips?
Zelf gaan sleutelen en waar haal ik een goede sata kabel vandaan?
Toch naar Amac brengen en garantie afdwingen, want het kan toch niet dat zo’n dure laptop nu al stuk is!
(Ik heb 9 jaar met mn imac gedaan, zonder enig mankement..)