Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Armin338
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 15-05-2020
Goedemiddag allemaal,

Deze week heb ik een aantal onderdelen besteld via de website Megekko (los van de video kaart, die heb ik van een vriend gekregen) en besloten om eens, voor de eerste keer, te gaan bouwen! :)

Helaas ben ik heel (stom) onzorgvuldig geweest waardoor ik de PCI-e kabels kwijt ben geraakt en vermoedelijk weg heb gegooid. Daarnaast kom ik er heel eerlijk gezegd niet meer uit welke soorten connectors/kabels PCI-e ik moet aanschaffen. Ik hoopte wellicht dat jullie mij hierbij konden helpen. Mijn excuses mocht deze topic niet bij het juiste gedeelte van het forum zijn geplaatst.

Voeding: TXM 650 M Corsair
Video kaart: Geforce GTX 980

Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

Armin

Beste antwoord (via Armin338 op 10-05-2020 12:41)

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Armin338 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:25:
Goedemiddag allemaal,

Deze week heb ik een aantal onderdelen besteld via de website Megekko (los van de video kaart, die heb ik van een vriend gekregen) en besloten om eens, voor de eerste keer, te gaan bouwen! :)

Helaas ben ik heel (stom) onzorgvuldig geweest waardoor ik de PCI-e kabels kwijt ben geraakt en vermoedelijk weg heb gegooid. Daarnaast kom ik er heel eerlijk gezegd niet meer uit welke soorten connectors/kabels PCI-e ik moet aanschaffen. Ik hoopte wellicht dat jullie mij hierbij konden helpen. Mijn excuses mocht deze topic niet bij het juiste gedeelte van het forum zijn geplaatst.

Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

Armin
Kiek moar eem hier :P

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Armin338 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:25:
Goedemiddag allemaal,

Alvast hartelijk dank!

Met vriendelijke groet,

Armin
Kiek moar eem hier :P

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Armin338
@Hackus

Dag Hackus, thanks voor de snelle reactie! De video kaart bevat 2 van die 8-pins poorten. Weet u toevallig of het enig (nadelig) effect heeft als ik maar één poort aansluit?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Armin338 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:33:
@Hackus

Dag Hackus, thanks voor de snelle reactie! De video kaart bevat 2 van die 8-pins poorten. Weet u toevallig of het enig (nadelig) effect heeft als ik maar één poort aansluit?
Dat is zo ingericht bij deze voeding en RM 550X. 1 kabel met 2x 6+2 pin connector.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Groentjuh
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:03
Armin338 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 15:33:
Ja, met maar 1 8-pin poort aangesloten doet ie het niet!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

De GPU moet wel volledig aangesloten worden als je dat bedoelt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Armin338
Dank jullie wel voor de reacties. Ik heb het besteld! Helaas bij de leverdatum heb ik alleen op ''12-05'' kunnen klikken, terwijl op de website duidelijk staat ''voor 22:30 uur besteld, morgen thuis'' + leverbaar uit voorraad.

((waarschijnlijk door de huidige situatie op dit moment :'( ))

[Voor 12% gewijzigd door Armin338 op 01-05-2020 16:27]

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee