G@H client achter firewall.

Pagina: 1
Acties:

• Murtceps
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-03-2024
Hallo mensen,

Even een vraagje over de ghclient 0.99
Ik zit achter een firewall en ik kan dus geen WU krijgen om mee te werken.
Kun je ook handmatig ergens fetchen? Of gaat het alleen maar automatisch via de client :?

Verwijderd

Bij de client-instellingen zit een optie waarmee je aangeeft dat je achter een firewall zit.

Heb je daar wel YES op gezegt :?

Handmatig ergens fetchen wil volgens mij niet. Je kunt wel op een andere pc (bv thuis) een client installeren, een wu ophalen, één hele sequence laten voltooien, en dan de hele zooi op een diskette meenemen naar de pc achter de firewall en die vervolgens op -nonet laten draaien....

Maar dat is dus wel wat werk....... :'(

• Murtceps
yep, firewall heb ik ja op gezegd, alleen gaat het via SOCKS en de proxy hier laat geen SOCKS door, ofwel geen connectie :(

Dan moet het maar de moeilijke manier.

Hoelang kan ik met 1 WU doen als ik die hier op dit PCtje neer plant?

Verwijderd

Dat hangt van de snelheid van je computer af natuurlijk :)
Indicatie: pII400 = +/- 16 uur.

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:23
Op maandag 06 augustus 2001 12:21 schreef LoWLaNDeR het volgende:
Dat hangt van de snelheid van je computer af natuurlijk :)
Indicatie: pII400 = +/- 16 uur.
Je kunt genome gewoon laten draaien op die ene wu. Als je nl. met -nonet draait kraakt ie de wu gewoon nog een keertje. Aangezien er bij genome iedere keer een andere uitkomst uitkomt tellen ze allemaal mee.
Je moet er alleen opletten dat de uitkomsten van g-nome nogal groot zijn wat betekent dat je waarschijnlijk bij het eraf halen van je files wat meer diskettes nodig hebt.

[removed]

• Murtceps
Dus ik zet G@H thuis op een directory, laat hem een sequence draaien. Dan sluit ik hem af en zet de hele directory met alle files op schijf, neem hem mee naar het werk, laat hem daar een week ofzo lopen en kopier hem dan weer terug op mijn PC thuis en dan daar flushen?

Verwijderd

Inderdaad, zo moet het lukken. Denk er wel om, dat je op het werk de optie -nonet gebruikt, anders probeerd hij steeds contact te maken met de server....

Succes!!

Verwijderd

Lees dit topic eens door, ik gebruikt G@H ook op deze manier en dat werkt prima.

Voorbeeld van topic is voor een rc5 pproxy maar doet het ook voor G@H.

Als je er niet uitkomt geef je maar een gil.
Pagina: 1