pinnacle 19 zit vast.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huub hofs
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 04-05-2020
Mijn vraag
...
Heb pinnacle opnieuw geinstalleerd. Zit nog steeds vast. Wat gebeurt er met de projecten als ik eerst pinnacle helemaal verwijder en daarna opnieuw installeer?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...
Pinnacle 19
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53
Wat zit er vast? Wat gebeurd er bij het opstarten? Dat is mij niet helemaal duidelijk namelijk.
Daarnaast welk besturingssysteem gebruik je? windows 10 bijvoorbeeld of een oudere versie?
Krijg je foutmeldingen tijdens het starten of gebeurd er verder helemaal niets?

Verwijderen doet voor zover ik weet niets met projecten. Projecten zijn gewoon bestanden en verwijzingen zeg maar.
Het project bestand verwijst naar de bestanden die gebruikt worden.

Ik zou zelf gewoon verwijderen en opnieuw installeren. Ik weet dat oudere versies van Pinnacle nog al eens problemen geven op nieuwe besturingssystemen.

[ Voor 38% gewijzigd door Arunia op 01-05-2020 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:16

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren

Dit gaat meer over de software zelf dan over Foto & Video Workflow, dus een schopje naar Client Software Algemeen.

Zorg wel dat je wat meer informatie geeft, de startpost is nu nogal karig. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huub hofs
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 04-05-2020
Pinnacle werkt weer. Resterend probleem is dat de titelgenerator niet meer werkt. Als ik in een project op de T klik krijg ik een foutmelding :"Standaardtitel is niet gevonden in geinstalleerde inhoud.Titeleditor kan niet worden geopend". Ik heb eerder meerdere keren Pinnacle 19.5 Plus ge-herinstalleerd met alle subprogrammas. Dus volgens mij moet de titeleditor daarbij zitten.

Wie kent dit probleem?