Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan445
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 13:11
Ik zoek een?
Monitor met afstandsbediening 2 stuks

Wat is je budget?
150-200 per monitor

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Dell monitors zien er goed uit, maar ben niet vast aan een merk gebonden.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb momenteel een Samsung T24A340 dit is een televsie wat ik gebruik als externe monitor voor mijn laptop

ik wil graag gaan upgraden naar 2 dezelfde externe monitoren, mijn laptop heeft 1 HDMI uitgang, echter is het volgens mij ook mogelijk om een monitor via een usb -> HDMI converter aan te sluiten. ik heb er al een besteld bij onze grote chinese vriend (ali) om te kijken of dit ook werkt.

ook wil ik mijn chromecast op 1 van de 2 monitors aan kunnen sluiten, en hiermee met een afstandsbediening de ingang van wisselen. want ik gebruik het scherm ook om tv mee te kijken via de chromecast.

Het scherm mag niet hoger zijn dan 40-45cm, hiermee kom ik uit op 24 inch. 27,5 inch moet ook nog net passen (moet ik nameten)

Ik kan echter in de pricewatch geen TV vinden met deze kleine afmetingen, anders had ik 2 tv's kunnen pakken want daar zitten afstandbedieningen bij.

Er zijn echter ook geen monitors te vinden met een afstandsbediening. Dus veel opties lijken er niet te zijn.

Ik zoek dus een:
  • Monitor of TV
  • Maximaal 40-45cm hoog
  • Met afstandsbediening om source te wisselen
  • liefst met dunne bezels ivm ophanging aan de muur

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14:47
Moet afstandsbediening enkel voor source wisselen zijn of ook om scherm aan uit te zetten.
Want anders zou je ook een bluetooth afstandsbediening naar pc kunnen maken. Want je koppelt toch maar 1 of aan scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan445
99ruud99 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 11:29:
Moet afstandsbediening enkel voor source wisselen zijn of ook om scherm aan uit te zetten.
Want anders zou je ook een bluetooth afstandsbediening naar pc kunnen maken. Want je koppelt toch maar 1 of aan scherm.
Gaat inderdaad ook om aan en uit te zetten, de laptop hangt er niet altijd aan, dus wil gewoon 2 HDMI inputs waarbij aan 1 de Chromecast hangt en aan de andere de Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14:47
Ah oke, anders kon je ook nog werken met stopcontacten op afstandsbediening, of een pi?
Dan zou je mobiel via wifi de afstandbediening worden.

[ Voor 24% gewijzigd door 99ruud99 op 01-05-2020 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan445
99ruud99 schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 11:34:
Ah oke, anders kon je ook nog werken met stopcontacten op afstandsbediening, of een pi?
Dan zou je mobiel via wifi de afstandbediening worden.
Dan kan ik helaas nog niet van ingang wisselen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Wist dat er 1 was van Samsung.

https://www.samsung.com/ca/monitors/cf39m/

Met je wens voor een remote word je keus wel heel erg klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieks77
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:35
Die afstand bediening eis wordt wel een lastige denk ik.

Ik prijs mij momenteel gelukkig met 2x Eizo FS2333 (pricewatch: Eizo Foris FS2333 Zwart) die hebben dat wel, overigens was de ab hier geen eis maar is toch best handig als je niet aan het scherm hoeft te komen.

Maar deze zijn al behoorlijk op leeftijd en niet meer verkrijgbaar (misschien nog in de V&A of Marktplaats)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan445
Was inderdaad bang dat er weinig aanbod was, denk dat ik binnenkort maar een extra nieuw scherm bestel. En deze gewoon langs het samsung scherm hang. Denk dat dat de beste oplossing is.

Bedankt voor jullie reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archie_T
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:03
Als het alleen om input gaat kan je toch een HDMI splitter met AB pakken?
Pagina: 1