Ik zoek een?
Nieuwe AM4 Processor, de pricewatch: AMD Ryzen 5 3600 Boxed en dan automatisch ook een nieuw Mobo. Dit wordt waarsch de pricewatch: MSI MPG X570 Gaming Plus. Deze kan ik van een maatje overnemen.
Ik wil dit wellicht doen omdat ik een kronkel in mijn kop heb gekregen en mijn huidige hardware weer snel kwijt kan aan een andere maat die het wil overnemen. Ik game voornamelijk met mijn systeem
Wat is je budget?
Schatting: ± €500 omdat het (terwijl ik dit topic start) alleen een mobo+CPU upgrade betreft, maar het kan meer zijn/worden.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU wil ik toch weer overstappen naar AMD, mobo merk/type geen voorkeur (mits bovengenoemde mobo geen juiste keus zou zijn)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem wordt gebruikt in een thuisomgeving. Ik speel voornamelijk games zoals CoD:MW (2019), No Man Sky, af en toe WoW, Forza Horizon 3, The Division 2 en nog een paar andere. PC staat onder mijn bureau met (momenteel) de huidige setup:
pricewatch: Fractal Design Define R5 Zwart Window
pricewatch: Asus Z170-A
pricewatch: Intel Core i5-6600K Boxed
pricewatch: Arctic Freezer 33
pricewatch: EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0
pricewatch: Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16
pricewatch: Corsair CX750M
pricewatch: Intel DC S3500 (2,5") 480GB
pricewatch: Crucial MX500 2,5" 1TB
pricewatch: WD Green HDD, 4TB
Wie helpt mij met het verlossende antwoord of het de moeite waard is om het mobo+cpu (en/of eventueel meer) te upgraden tegenover wat ik nu heb?
Nieuwe AM4 Processor, de pricewatch: AMD Ryzen 5 3600 Boxed en dan automatisch ook een nieuw Mobo. Dit wordt waarsch de pricewatch: MSI MPG X570 Gaming Plus. Deze kan ik van een maatje overnemen.
Ik wil dit wellicht doen omdat ik een kronkel in mijn kop heb gekregen en mijn huidige hardware weer snel kwijt kan aan een andere maat die het wil overnemen. Ik game voornamelijk met mijn systeem
Wat is je budget?
Schatting: ± €500 omdat het (terwijl ik dit topic start) alleen een mobo+CPU upgrade betreft, maar het kan meer zijn/worden.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
CPU wil ik toch weer overstappen naar AMD, mobo merk/type geen voorkeur (mits bovengenoemde mobo geen juiste keus zou zijn)
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het systeem wordt gebruikt in een thuisomgeving. Ik speel voornamelijk games zoals CoD:MW (2019), No Man Sky, af en toe WoW, Forza Horizon 3, The Division 2 en nog een paar andere. PC staat onder mijn bureau met (momenteel) de huidige setup:
pricewatch: Fractal Design Define R5 Zwart Window
pricewatch: Asus Z170-A
pricewatch: Intel Core i5-6600K Boxed
pricewatch: Arctic Freezer 33
pricewatch: EVGA GeForce GTX 1070 SC GAMING ACX 3.0
pricewatch: Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16
pricewatch: Corsair CX750M
pricewatch: Intel DC S3500 (2,5") 480GB
pricewatch: Crucial MX500 2,5" 1TB
pricewatch: WD Green HDD, 4TB
Wie helpt mij met het verlossende antwoord of het de moeite waard is om het mobo+cpu (en/of eventueel meer) te upgraden tegenover wat ik nu heb?
I, a stranger and afraid in a world I never made...