Toon posts:

Website met configurator bouwen - tips gevraagd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• joosie
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:21
Mijn vraag
Voor een kennis wil ik een website maken met een configurator, denk hierbij aan alternate, daar kun je op de website je eigen PC samenstellen. Hij wil graag zoiets maar dan met opritten en dan plaatjes van verschillenden stenen, banden enz.

Verder wil hij niet dat mensen meteen kunnen bestellen, maar algemene prijzen en een knop "Offerte Aanvragen", en dat hij vervolgens een mail krijgt.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Ik heb wat ervaring met Wordpress, helaas (nog) niet zoveel met WooCommerce. Maar het mag ook een totaal ander pakket/template/PHP script zijn.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb een plug-in voor WooCommerce gevonden waarmee je die opties kan maken, en een plug-in waarmee je je WooCommerce kan omzetten in Offerte modus, maar het lijkt mij erg omslachtig om voor 1 product dit allemaal in te stellen.

Ik hoor graag jullie tips en adviezen.

Beste antwoord (via joosie op 02-05-2020 09:04)

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kun je met een basis van WordPress en deze WooCommerce toepassing iets? https://codecanyon.net/it...-for-woocommerce-/8749384

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:58

Spike_wolf

Moderator Devschuur®

Genius Or Madman?.. You Decide

[GFX] > [DEV] :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:11

Croga

The Unreasonable Man

joosie schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 08:36:
Mijn vraag
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb een plug-in voor WooCommerce gevonden waarmee je die opties kan maken, en een plug-in waarmee je je WooCommerce kan omzetten in Offerte modus, maar het lijkt mij erg omslachtig om voor 1 product dit allemaal in te stellen.
Tsja, eigenlijk is het vrij simpel;
- Je kunt iets kant&klaars gebruiken zoals deze plugin en dan zul je veel moeten configureren.
- Je kunt het zelf bouwen.

Met jouw ervaring zou ik dat laatste af raden. Nog sterker; het feit dat je gedwongen wordt om alles te configureren betekend ook dat je kennis gedwongen wordt om over alles na te denken. Dat is goed! Dan weet je zeker dat de kans dat je iets over het hoofd ziet geminimaliseerd wordt.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kun je met een basis van WordPress en deze WooCommerce toepassing iets? https://codecanyon.net/it...-for-woocommerce-/8749384

Acties:
  • 0Henk 'm!

• joosie
Croga schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 08:29:
[...]
Nog sterker; het feit dat je gedwongen wordt om alles te configureren betekend ook dat je kennis gedwongen wordt om over alles na te denken. Dat is goed! Dan weet je zeker dat de kans dat je iets over het hoofd ziet geminimaliseerd wordt.
Goed punt, ben ik het meer eens!
sypie schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 08:40:
Dat is inderdaad precies wat ik zoek, dankjewel!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• joosie
Hebben jullie ook nog input voor wat bestraft het offerte stuk?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• joosie
Even een update, vandaag mee verdergegaan. Die plug-ins op woocommerce zijn eigenlijk te zwaar.
Nu opgezet op basis van eForms, dat is precies wat ik zocht.

Topic mag gesloten worden.
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee