Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgahan
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-05-2020
Hoi,

Kan iemand mij vertellen hoe ik de inkt in de reservoir (inkt tank) van een Epson Ecotank ET-2720 eruit kan halen of hoe ik alle inkt uit de reservoir kan halen? De zwarte inkt zit vol met korreltje en moet volledig eruit gehaald worden.

Ik heb al geprobeerd de nozzles te verschonen zonder succes dus moet echt alle inkt eruit die ik net bijgevuld heb.

alvast bedankt!

gr.

Mrgahan :'(

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:48

rdejongjr

Gnome

Klinkt alsof je 2 totaal verschillende soorten inkt hebt gemixt.
Spoelen
Spoelen
Spoelen
Uiteindelijk zeggen: f*ck it en koop een nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgahan
LOL, dat dacht ik al. Printer heb ik 1 week geleden gekocht en nu al the prullenbak in :)

Een nieuwe kopen dus.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rdejongjr
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 06:48

rdejongjr

Gnome

Als je nog restjes met de inkt heb kun je kijken hoe het reageert met verschillende schoonmaakopties.
De standaardinkt zal waterbasis zijn denk ik, sublimatie Inkt zal op oliebasis zijn schat ik, flink spoelen met alcoholoplossing, zijn diverse kitjes te vinden @ ebay.
Het mooiste zou zijn als je het karretje met de printkoppen eruit kunt krijgen, minder geklieder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgahan
IDD rdejongjr,

Nogmaals bedankt. Waarom er weinig winkels zijn in NL die schoonmaak kits verkopen special voor dit soort doeleinde is een raadsel. Vlink doorspoelen is de enige optie, niet alleen bij de printkop maar ook in de Inkt tank zelf.

Toch denk ik dat er een nieuwe komt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-05 07:24
heb je zoveel geprint in een week tijd dat die bijgevuld moest worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:14
Kun je niet met een pipetje of iets soortgelijks (naald?) beetje bij beetje de inkt uit het reservoir halen en daarna schoonspoelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freee!!
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:26

Freee!!

Trotse papa van Toon en Len!

oohh schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 17:42:
Kun je niet met een pipetje of iets soortgelijks (naald?) beetje bij beetje de inkt uit het reservoir halen en daarna schoonspoelen?
En waarmee spoel je schoon :? Je moet iets hebben, waar de inkt echt goed in oplost, maar dat de tank zelf niet aantast.

The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long

GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT

Pagina: 1