Ik zoek een?
Upgrade in GPU/CPU
Wat is je budget?
€500 - €800
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia aangezien er nu al een NVIDIA kaart inzit is er misschien een mogelijkheid voor SLI?
Specificeer het systeem en de omgeving.
Ik zal hieronder de huidige specs posten van me PC. Het is de bedoeling dat de upgrade zorgt voor snellere render times in 3D middeling software zoals Blender. Hierin heb je de opties om via CPU en GPU te laten renderen.
Mijn PC heb ik ongeveer 6 jaar geleden aangeschaft, en ik vraag me af wat is er toe aan vervanging dan wel upgrade als ik specifiek snellere render times wil voor 3D modeling software.
Is het verstandig om nog een 980ti aan te schaffen voor SLI of moet ik een nieuwe kaart kopen oid?
Tevens heb ik ook laatst een nieuwe SSD aangesloten en heb nu 1TB HDD, 1TB SSD, 500Gig SSD.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp.
:strip_exif()/f/image/WsPaLjMiLeuUohgS1XThiQlh.jpg?f=fotoalbum_large)
Upgrade in GPU/CPU
Wat is je budget?
€500 - €800
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nvidia aangezien er nu al een NVIDIA kaart inzit is er misschien een mogelijkheid voor SLI?
Specificeer het systeem en de omgeving.
Ik zal hieronder de huidige specs posten van me PC. Het is de bedoeling dat de upgrade zorgt voor snellere render times in 3D middeling software zoals Blender. Hierin heb je de opties om via CPU en GPU te laten renderen.
Mijn PC heb ik ongeveer 6 jaar geleden aangeschaft, en ik vraag me af wat is er toe aan vervanging dan wel upgrade als ik specifiek snellere render times wil voor 3D modeling software.
Is het verstandig om nog een 980ti aan te schaffen voor SLI of moet ik een nieuwe kaart kopen oid?
Tevens heb ik ook laatst een nieuwe SSD aangesloten en heb nu 1TB HDD, 1TB SSD, 500Gig SSD.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp.
:strip_exif()/f/image/WsPaLjMiLeuUohgS1XThiQlh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NQyx7wXx6q8DiBDXJFk9rLtc.jpg?f=fotoalbum_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/gv4QeBPeGtzCqN4k6jw05b9e.png?f=user_large)
/f/image/PribqMTEwX09gWNu614prGi0.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/FP1LoQWKk8EDbvKW7Y92RDeI.png?f=fotoalbum_large)