Mijn vraag
...op een nieuwe pc heb ik de eigenschappen van de documenten folder via locatie verplaatst naar D:\Mijn Documenten, aangezien er nog niets in stond hoefde ik ook niets te verplaatsen, dacht ik.
Hetzelfde heb ik voor Afbeeldingen, Bureaublad, Documenten, Downloads en Muziek gedaan. Nu heb ik 5 folders met de juiste icoontjes die alle 5 Documenten heten en alle 5 dezelfde inhoud: alles van het Bureaublad.
Kan ik dit nog oplossen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...Windows 10, nieuwe Loveno pc.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Geprobeerd per folder de locatie weer terug te zetten maar dan veranderen alle 5 de folders.
Gezocht op termen Mijn Documenten en verplaatsen maar dan zie ik alleen hoe dit moet met inhoud.:fill(white):strip_exif()/f/image/EZSMIc20doLRms52LD8EHp3e.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/3HskdS5l5bYiiCrLaDxUrfQL.png?f=user_large)
...op een nieuwe pc heb ik de eigenschappen van de documenten folder via locatie verplaatst naar D:\Mijn Documenten, aangezien er nog niets in stond hoefde ik ook niets te verplaatsen, dacht ik.
Hetzelfde heb ik voor Afbeeldingen, Bureaublad, Documenten, Downloads en Muziek gedaan. Nu heb ik 5 folders met de juiste icoontjes die alle 5 Documenten heten en alle 5 dezelfde inhoud: alles van het Bureaublad.
Kan ik dit nog oplossen?
Relevante software en hardware die ik gebruik
...Windows 10, nieuwe Loveno pc.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Geprobeerd per folder de locatie weer terug te zetten maar dan veranderen alle 5 de folders.
Gezocht op termen Mijn Documenten en verplaatsen maar dan zie ik alleen hoe dit moet met inhoud.
:fill(white):strip_exif()/f/image/EZSMIc20doLRms52LD8EHp3e.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/3HskdS5l5bYiiCrLaDxUrfQL.png?f=user_large)
:fill(white):strip_exif()/f/image/FoRkaEr9hbFD55HHkdu7UN8J.png?f=user_large)
[ Voor 27% gewijzigd door yourservice op 30-04-2020 22:08 . Reden: afbeeldingen toegevoegd ]