Microkid heeft al 2 reviews van User Ducatii verwijderd en nu staat er weer een nieuwe. Wie achtervolgt nu wie? Stop dat kind even aub...
Als jij je beroept op een koopovereenkomst en op basis daarvan een review achterlaat. Heb ik ook recht om miin negatieve ervaring in een review te delen. Immers koopovereenkomst is recht op review. Ik heb correct en inhoudelijk gereageerd in tegenstelling tot jou.
Als het zou kloppen wel ja, maar het staat vol met leugens van begin tot eind, nog even en ik gooi delen van ons gesprek hier binnen....misschien dat het dan eens duidelijk wordt wat er werkelijk aan de hand is...Ducatii schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:16:
Als jij je beroept op een koopovereenkomst en op basis daarvan een review achterlaat. Heb ik ook recht om miin negatieve ervaring in een review te delen. Immers koopovereenkomst is recht op review. Ik heb correct en inhoudelijk gereageerd in tegenstelling tot jou.
Zal ik dan ook maar eens alle racistische opmerkingen van jou kenbaar maken? Er wordt hier met twee maten gemeten. Als mijn review verwijdert wordt, is het niet meer dan toepasselijk dat het ook voor jou geldt.Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2020 @ 20:19:
[...]
Als het zou kloppen wel ja, maar het staat vol met leugens van begin tot eind, nog even en ik gooi delen van ons gesprek hier binnen....misschien dat het dan eens duidelijk wordt wat er werkelijk aan de hand is...
- Vapingqueen laat zich racistisch uit.
- Ducatti doet schijnbaar oneerbare voorstellen. @Verwijderd Kun je dat bewijzen?
Vinden jullie beiden zelf niet dat je een slechte review verdient hebt?
[ Voor 5% gewijzigd door 3x3 op 30-04-2020 20:24 ]
| live and give like no one else |
Is de lock down misschien naar je hoofd gestegen Ducati?
Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent
Dus.Microkid schreef op donderdag 30 april 2020 @ 19:46:
Dit soort kinderachtige bitch fight mag je elders voeren.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.