Verwijderen review VapingQueen

Pagina: 1
Acties:
  • 1.349 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-08 11:57
Ik heb een advertentie geplaatst op vraag en aanbod met het verzoek voor een specifiek model grafische kaart.
Vervolgens kreeg ik een bericht van VapingQueen met het bericht dat ze een soortgelijk model heeft.

Uiteindelijk zijn we tot een akkoord gekomen m.b.t. de prijs. Echter de voorwaarde is wel dat ik de kaart ophaal op locatie, bij haar thuis, en getest wil hebben, alvorens ik overga tot aankoop. Aangezien het een tweedehands, electronisch product betreft van een particuliere verkoper. Ze reageerde met, en ik citeer, "ik heb geen zin on het gehele systeem uit elkaar te halen". Dat is een grote rode vlag. Dus heb ik ook direct aangegeven niet geïnteresseerd te zijn, aangezien ik niet tot verkoop overga voordat ik uitgesloten heb of de grafische kaart wel werkt en/of geen mankementen heeft.

Dit is bij haar dusdanig in het verkeerde keelgat gevallen dat ze een onzinnige en onterechte review heeft achtergelaten met als reden: afgesloten koopovereenkomst. Absurd natuurlijk. Ze kan niet naargelang voorwaarden stellen aan de verkoop en bij afwijzing van de eenzijdige opgestelde voorwaarde, aan haar zijde, mij tot aankoop dwingen.

Tevens volgt de Tweaker in kwestie mij op de fora op Tweakers en verzint ze belachelijke verhalen die ze op publiekelijke topics zet, die daar overigens niet voor bedoeld zijn.

Al met al zeer negatieve ervaring en zorgelijke ontwikkeling.

Kan de review verwijderd worden?
Helaas kunnen personen niet geblockt worden op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas liggen de feiten toch iets anders.

Nadat we hadden onderhandeld over de prijs, is Ducatii akkoord gegaan. Op dat moment was er nog geen sprake van afhalen, dat was totaal niet besproken. Pas nadat er een overeenkomst was gesloten, wilde meneer langskomen, waarop ik hem duidelijk heb gemaakt, dat ik een hartpatiënte ben en dus in een risicogroep val, vandaar dat ik niemand wil ontvangen, daarnaast wilde ik mijn huidige systeem niet uit elkaar gaan halen voor dat doel, aangezien ik dan weer alles terug zou moeten brengen naar de huidige staat, iets wat je niet in een paar minuten doet. Ook stelde hij voor om een fles wijn mee te nemen, terwijl ik dat dus eigenlijk niet drink en dat heb ik ook gezegd. Ik drink alleen een bepaalde rode Chinese landwijn, waar je niet makkelijk aan kan komen. Ook wilde hij, als er een klik was, sex met mij hebben, iets wat ik totaal niet wil. Ik ken de persoon niet en na dit voorstel vertrouwde ik hem ook niet meer. Ik heb aangeboden hem de kaart op te sturen en mocht de kaart niet werken, zijn geld terug te storten nadat hij de kaart terug gezonden zou hebben. Toen meneer doorkreeg dat er geen gratis sex te halen was, was er opeens geen koopovereenkomst en heb ik hem, meerdere keren, duidelijk gemaakt dat die er wel was. De onderstaande zinnen uit het gesprek geven dit duidelijk aan :

Ducatii :

"Daarom accepteer ik de vraagprijs van 110. Hoe gaan we dit doen, dat laat ik aan jou over."

Waarop ik antwoorde

"Ok, we hebben een deal van € 110,00, dit is wel zonder eventuele verzendkosten van € 7,25. :Y".

Hij laat mij bepalen hoe we het verder af gaan handelen, maar als ik dan zeg dat ik de kaart wil opsturen omdat ik dit persoon niet in mijn huis wil hebben met zijn oneerbare voorstellen, gaat hij mij vertellen hoe het afgehandeld wordt. Ophalen en als er een klik is, dan nog sex erbij.
Aangezien meneer niet zijn gratis sex kreeg, ging hij ontkennen dat er een deal was. Terwijl die toch duidelijk zwart op wit staat. Ik ben niet zo gediend van sexuele intimidatie en zeker niet van iemand die ik totaal niet ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
Klinkklare onzin.

Het aan jou over laten heeft betrekking tot tijd en datum. Je kunt niet allerlei onzinnige en onredelijke eisen en voorwaarden gaan stellen op basis van die zin. Het moet realistisch en redelijkerwijs zijn. En het niet faciliteren tot het testen van een grafische kaart bij aankoop is daar een voorbeeld van. Je weet dat je fout bezig bent en blijft het toch nog steeds proberen. Je claim is niet rechtsgeldig en heeft geen wettelijke basis.

Dit is wat ik bedoel met het achtervolgen op Tweakers en reageren op al mijn posts en topics.

[ Voor 66% gewijzigd door Ducatii op 30-04-2020 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, dan geef ik de moderator toestemming om ons gesprek na te lezen, dan zullen we zien wat waar en niet waar is. Geef jij ook je toestemming?

Al je posts en topics? Man, man, man, we hebben 1 gesprek gehad en je hebt 1 topic geopend. Het is niet 1 schroefje wat er los bij je zit, maar een hele doos...

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2020 18:18 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• poNgz0r
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-08-2020
Ik pak ff popcorn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doe dat, vergeet de cola en de glazen niet.... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:33

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Schenkt rode Chinese landwijn in :Y)

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• URSUS
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 11-06 10:54

URSUS

Onder-tiet-el HAHA

Heel benieuwd naar de daadwerkelijke inhoud van jullie conversatie.
Stiekem hoop ik dat een van onze lieve modjes die dan ook even in leest en met ons deelt.
Hoeft niet letterlijk natuurlijk, maar een rooie draad samenvatting zou wel op prijs gesteld worden.

Spann0hnd!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:48
Het plot is in ieder geval beter dan de meeste professionele producties. :+

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was voordat er een overeenkomst was grapjas ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poNgz0r
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 31-08-2020
URSUS schreef op donderdag 30 april 2020 @ 18:29:
Heel benieuwd naar de daadwerkelijke inhoud van jullie conversatie.
Stiekem hoop ik dat een van onze lieve modjes die dan ook even in leest en met ons deelt.
Hoeft niet letterlijk natuurlijk, maar een rooie draad samenvatting zou wel op prijs gesteld worden.

Spann0hnd!
De rode draad is heel makkelijk. Hij wilde gewoon sex met die dame, want dat stuk ontkent hij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ducatii
Ze is niet helemaal honderd. Althans tot die conclusie ben ik gekomen. Dit is overigens niet haar eerste aanvaring en zeker niet de laatste.
Citaat uit één van haar berichten: "Gezien de toon van het gesprek en ervaringen uit het verleden, kan ik mij wel iets voorstellen. Zoals gezegd, het zou niet de eerste keer zijn.

Er is zeker meer dan 1 persoon nodig voor mij, dat zeggen de ervaringen uit het verleden, maar goed, de meeste geloofden dat niet, totdat ik het bewees."

Ze is aandachtsgeil en heeft verder niets te doen, vandaar ook haar wanhopige pogingen om die kaart aan mij te slijten. Ze heeft me tot diep na middernacht berichten gestuurd.
Waarschijnlijk zit ze aan de Wahjong en spendeert ze elke seconde achter de pc. Hoe anders kun je mij berichten sturen tot een uur of 3 's avonds. Duidelijk geval van een tokkie.

Zielige vertoning van een vrouw van 48. Heb bijna medelijden. Nog steeds probeert ze met man en macht en allerlei achterbakse manieren tot een verkoop over te gaan. Na al dit. Werkelijke geen greintje eer of schaamte.
Waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Laatst online: 22:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Modbreak:Een flink aantal personen solliciteren blijkbaar naar een ban?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Laatst online: 22:21

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

DM ingezien. Hieruit blijkt duidelijk dat @Verwijderd het juiste beeld schetst:
Nadat we hadden onderhandeld over de prijs, is Ducatii akkoord gegaan. Op dat moment was er nog geen sprake van afhalen, dat was totaal niet besproken. Pas nadat er een overeenkomst was gesloten, wilde meneer langskomen
Er is meerdere malen heen en weer ge'DM't over de prijs. Je gaat mij niet wijsmaken dat @Ducatii toen niet kon bedenken dat hij de kaart wilde ophalen. Dat had hij dus meteen kunnen melden, in plaats van achteraf. Er wordt zelfs aangeboden om het geld terug te betalen, mocht er iets mis zijn met de kaart. Dus verzenden was gewoon een valide optie.
De review blijft staan.

[ Voor 10% gewijzigd door Microkid op 30-04-2020 18:56 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.