Toon posts:

Ben op zoek naar soundbar hoor Samsung en sonos als goede op

Pagina: 1
Acties:
  • 197 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Soundbar
900 a 1000 euro mag die ongeveer kosten
Wil er zowel mooi film geluid als muziek op horen (qe55q85r) is mijn tv waar hij bij moet komen.
Heb zelf iets van sonos en Samsung gezien
Voorkeur voor Samsung
Weet niet of je bij Samsung ook kan uitbreiden net zoals bij sonos dat vind ik van sonos wel mooi

Bvd

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedoel uitbreiden met speakertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14:29

FeaR

In GoT we trust

Je vorige topic heb ik op slot gezet met, naar mijns inziens, tips om hier een goed topic te openen. Ik mis nog steeds informatie. Je noemt in het vorige topic dat de unit in een kast moet passen, wederom zie ik hier geen eisen aan het formaat.

Tevens voldoet de TS niet aan de vorm die we op GoT verwachten. De template die naar voren komt bij het openen van een topic is er niet voor niets. Deze verwijderen kan maar dan moet je wel voldoende informatie geven en dat is nu niet het geval. Ook het belangrijkste punt, de short list ontbreekt:
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
"Zelf iets gezien van Sonos of Samsung" dekt simpelweg niet de lading. Welke types? Waarom ben je tot die types gekomen? Waarom twijfel je? "Wel mooi" als je uit kan breiden met speakers dus is dat een harde eis of ben je dat niet van plan?

Het topic blijft op deze manier te vaag.

[ Voor 16% gewijzigd door FeaR op 30-04-2020 16:47 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.