Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn ouders hebben nu een AIO staan van ik denk zeker 7 jaar oud. Deze is aan vervanging toe. Gebruik is vooral E-mail, internet en tekst verwerken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 500 EUR, ik ga hem zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsbord zijn er. Verder krijgen ze mijn oude beeldscherm (24 inch iiyama zodat ik een nieuwe kan kopen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Al wat zitten lezen hier en ik denk dat een AMD 3200G goed is voor hun gebruik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken echter qua behuizing een voorkeur voor de Fractal Era ITX. Ze houden van mooi design en vinden dit een leuke behuizing.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wellicht een andere CPU fan? Een stil systeem is altijd fijn. De Era ITX heeft verder 1 casefan van 80mm. Voldoende?
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ben niet heel erg bekend met ITX en vraag me af of dit allemaal gaat passen en werken met elkaar en of ik niks vergeet.
Lijstje wat ik nu heb gemaakt.
Alvast bedankt!
Mijn ouders hebben nu een AIO staan van ik denk zeker 7 jaar oud. Deze is aan vervanging toe. Gebruik is vooral E-mail, internet en tekst verwerken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zo rond de 500 EUR, ik ga hem zelf in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis en toetsbord zijn er. Verder krijgen ze mijn oude beeldscherm (24 inch iiyama zodat ik een nieuwe kan kopen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Al wat zitten lezen hier en ik denk dat een AMD 3200G goed is voor hun gebruik.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor merken echter qua behuizing een voorkeur voor de Fractal Era ITX. Ze houden van mooi design en vinden dit een leuke behuizing.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wellicht een andere CPU fan? Een stil systeem is altijd fijn. De Era ITX heeft verder 1 casefan van 80mm. Voldoende?
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ben niet heel erg bekend met ITX en vraag me af of dit allemaal gaat passen en werken met elkaar en of ik niks vergeet.
Lijstje wat ik nu heb gemaakt.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 3 3200G Boxed | € 89,- | € 89,- |
| 1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty B450 Gaming-ITX/ac | € 109,95 | € 109,95 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Era ITX Grijs | € 155,50 | € 155,50 |
| 1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX426C15FBK2/8 | € 61,18 | € 61,18 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 52,77 | € 52,77 |
| 1 | Solid state drives | Gigabyte SSD 240GB | € 39,53 | € 39,53 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 507,93 | ||
Alvast bedankt!