Ik heb 2 pc's met windows xp. Nou wil ik op een client een ftp-server gaan zetten die van buitenaf bereikbaar is. Maar waar in xp kan ik bijvoorbeeld poort 21 mappen naar client 192.168.0.2 Ik dach tenminsten dat het zo moest. Maar waar regel ik dit in xp?
Dat het zo moet klopt, dat kun je hier nalezen. Hoe het moet voor windows 2000 staat hier ... voor windows XP weet ik het zo snel niet, maar zal wellicht voor een groot deel het zelfde zijn. Zo niet biedt de site van microsoft misschien uitkomstOp maandag 06 augustus 2001 10:44 schreef brianpepejeans het volgende:
Maar waar regel ik dit in xp?
Dit is wat men noemt "je topic omhoogschoppen" en wordt niet gewaardeerd. Niet meer doen dus.Op maandag 06 augustus 2001 12:08 schreef brianpepejeans het volgende:
Niemand die me hiermee kan helpen?
Sorry hoor dat ik dat gedaan heb. Maar in windows xp zit volgens mij geen routing en remote access. heb ik tenminste nog niet gezien.
Sorry voor het omhoog schoppen? Maar anders kan straks niemand hem meer lezen of moet je dan gewoon opnieuw een topic starten?
Euhm, je moet je topic nooit omhoogschoppen en al helemaal geen nieuw topic starten.Op maandag 06 augustus 2001 15:32 schreef brianpepejeans het volgende:
Sorry voor het omhoog schoppen? Maar anders kan straks niemand hem meer lezen of moet je dan gewoon opnieuw een topic starten?
Je moet gewoon rustig wachten tot dat andere mensen reageren, oudere topics kun je lezen door onderin oudere topics te klikken.
Bij deze dan ook een officiële waarschuwing voor het omhoogschoppen, want je topic omhoogschoppen terwijl je net een hint hebt gehad dat niet te doen, is natuurlijk *extreem* onverstandig.
Pagina: 1