Hoi allemaal,
Ik heb een HP OfficeJet Pro 6970 die plots rare dingen is beginnen doen als ik wil kopieren of scannen. Elk document die ik kopieer of scan geeft me de volgende output:
/f/image/HGWPxBti6BDmtOSuJBXxDcBN.png?f=fotoalbum_large)
Dit is een pdf dat ik opgeslaan heb na het inscannen. Als ik dit document (gewoon een random testdocument met wat tekst op) laat kopieren, dan krijg ik hetzelfde maar dan uitgeprint.
Ik heb al enkele dingen zitten proberen via google hits en de HP support website:
De garantie is helaas verlopen, maar het lijkt op een plotse kapotte scanner..
Bedankt!
Ik heb een HP OfficeJet Pro 6970 die plots rare dingen is beginnen doen als ik wil kopieren of scannen. Elk document die ik kopieer of scan geeft me de volgende output:
/f/image/HGWPxBti6BDmtOSuJBXxDcBN.png?f=fotoalbum_large)
Dit is een pdf dat ik opgeslaan heb na het inscannen. Als ik dit document (gewoon een random testdocument met wat tekst op) laat kopieren, dan krijg ik hetzelfde maar dan uitgeprint.
Ik heb al enkele dingen zitten proberen via google hits en de HP support website:
- Factory reset van de printer
- De printerkoppen reinigen via het menu
- De printer later uitlijnen. Echter kan het scangedeelte niet doorgaan want bij het scannen detecteert hij het uitgelijnde papier dus niet aangezien het scannen niet werkt.
- De power cord verwijderen uit de printer wanneer deze nog aan staat. Dan na een paar minuutjes hem weer insteken en de setup laten doorgaan.
- Scannen/kopieren via de automatische lade bovenaan, dus dat het te scannen/te kopieren formulier automatisch wordt ingezogen. Zelfde effect als bij de glasplaat: die strepen
De garantie is helaas verlopen, maar het lijkt op een plotse kapotte scanner..
Bedankt!