Toon posts:

Ben op zoek naar soundbar hoor Samsung en sonos als goede op

Pagina: 1
Acties:
  • 111 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Had me al georiënteerd op de nieuwste Samsung die komt beste uit de bus maar die past niet in mijn kast waar de tv staat dit ivm de voet ik weet kan hem ophangen maar is net nieuwe kast ervoor staat ook niet mooi en soundbar op de kast heb ik nog nooit gezien en weet ook niet of het echt klinkt dus .

Dus soort van keuze stress😀, moet ook voor muziek zijn en gewoon goed film kwaliteit geluid zijn ,ben er zelf niet zo in thuis
Had ook gehoord dat sonos ook goed aan de weg timmert

Alvast bedankt voor de reacties

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08-10 08:28

FeaR

In GoT we trust

Met alle respect maar ik kan hier geen chocolade van maken. Het lijkt op aankoopadvies maar zelfs dat weet ik niet zeker. Zo te zien twijfel je tussen welke sound bar je moet nemen. Echter zonder iets als een budget kunnen wij weinig adviseren. Zo te zien is er ook een maximaal formaat maar ook die wordt niet genoemd. Ik adviseer je om het topic te heropenen in Consumentenelektronica Aankoopadvies en dan de template in te vullen. Welke Samsung valt af? Wat is het fysieke formaat waarom deze te groot is? Welke eisen stel je nog meer? Aantal HDMI ingangen? HDMI versie? Andere opties zoals een (draadloze) subwoofer?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.