[bug] Tracker update bookmarks-RSS niet

Pagina: 1
Acties:

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-11 14:27
Zoals hier is beschreven heb ik in mijn tracker een custom-RSS 'myReact' aangemaakt waarmee ik mijn forum-bookmarks kan bijhouden. Zo zie ik in één oogopslag of er in een door mij gevolgd forum nieuwe posts zijn.

Helaas is ie ergens in de tweede helft van maart kennelijk blijven hangen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hoNLBR142noHxi0vNYd-huaWwdc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ck8GnhnGTz2z6usNyifV6nmy.png?f=user_large

Ik krijg hem ook niet geüpdated: als ik hem uit mijn layout-instellingen gooi en weer toevoeg blijft het probleem bestaan. Ook op andere systemen met andere browsers.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:57

crisp

Devver

Pixelated

Ik zie inderdaad dat 'ie al sinds 16 maart faalt. De url en rssID lijken echter te kloppen, dus het lijkt er op alsof de request niet goed gaat bij het ophalen van de feed.

@Kees heb jij een idee? Het gaat om het binnenhengelen van feeds met url https://gathering.tweaker...ist_bookmarks?rssID=xxxxx (zie RSSFeedURL in twk_main.sites). Ook feeds van Tweakblogs lijken niet meer goed te gaan sinds 16 maart.

[ Voor 9% gewijzigd door crisp op 30-04-2020 15:53 ]

Intentionally left blank

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12:56

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Lijkt erop dat ze na een (paar) fails niet meer gedaan worden, ik duik er morgen verder in

[ Voor 19% gewijzigd door Kees op 30-04-2020 16:27 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• theturtle
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-11 14:27
Lijkt opgelost, heb een verse tracker en ben happy ;-).

• Thyzz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-10 23:14

Thyzz

-=leeg=-

Het was me laatst ook opgevallen, maar had nog geen tijd gehad om er een topic over aan te maken. Vandaag viel me op dat het weer klopte en niet alles op 16-03 was blijven hangen.

Dus "@diegene die het gefixed heeft" BEDANKT!

5325wp

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:57

crisp

Devver

Pixelated

yw ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1