Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk beetje gamen (GTA V, F1, ETS2, Minecraft) en het internet afstruinen
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Geen harde lijn maar ik wil aan de desktop ongeveer 1000 uitgeven incl windows key. Ik ben van plan zelf te gaan bouwen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Standaard Acer toetsenbord en muis
Heb nu een Philips 226V4 monitor, die staat op de vervangingslijst maar pas na een nieuwe tower
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De hele ratsmodee excl monitor, toetsenbord en muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niks, nada noppes. Als het plug and play is en compitabel ben ik een blij man
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Binnen budget, compitabel, liefst vrij stil maar vergeleken met mn huidige laptopje zou zelfs een bouwplaats een zentuin zijn.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Hulp, vooral hulp.
Ik heb zitten kijken naar elke BBG die me nog relevant leek, YT afgestruind en uren naar het scherm gestaard maar ik kom er niet uit. Het zijn zoveel cijfertjes, getallen en specs dat het vanzelf begint te draaien (alle 1000, 2000, ti, super, RTX, GHz, (un)boxed, stealth en andere namen worden me soms te veel oops)
Qua case maakt het me ook niet al te veel uit, zolang het praktisch is, hoeft geen RGB kermis te worden. AMD/Intel kamp maakt me ook al niet uit alleen zou ik niet weten hoe ik bijvoorbeeld BIOS updates doe.
Ik zat voor alsnog te kijken naar het volgende:
i5/Ryzen 5
1660 Super of ti?
16GB RAM
256Gb SSD met 1TB HDD
Ik sta open voor alle soorten input en hulp, dankjullie wel alvast
Voornamelijk beetje gamen (GTA V, F1, ETS2, Minecraft) en het internet afstruinen
Wat mag het systeem gaan kosten? Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke?
Geen harde lijn maar ik wil aan de desktop ongeveer 1000 uitgeven incl windows key. Ik ben van plan zelf te gaan bouwen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Standaard Acer toetsenbord en muis
Heb nu een Philips 226V4 monitor, die staat op de vervangingslijst maar pas na een nieuwe tower
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De hele ratsmodee excl monitor, toetsenbord en muis.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niks, nada noppes. Als het plug and play is en compitabel ben ik een blij man
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik, beeldschermresolutie, gewenste fps, etc.)
Binnen budget, compitabel, liefst vrij stil maar vergeleken met mn huidige laptopje zou zelfs een bouwplaats een zentuin zijn.
Ga je overklokken?
Nope
Wat verwacht je van ons?
Hulp, vooral hulp.
Ik heb zitten kijken naar elke BBG die me nog relevant leek, YT afgestruind en uren naar het scherm gestaard maar ik kom er niet uit. Het zijn zoveel cijfertjes, getallen en specs dat het vanzelf begint te draaien (alle 1000, 2000, ti, super, RTX, GHz, (un)boxed, stealth en andere namen worden me soms te veel oops)
Qua case maakt het me ook niet al te veel uit, zolang het praktisch is, hoeft geen RGB kermis te worden. AMD/Intel kamp maakt me ook al niet uit alleen zou ik niet weten hoe ik bijvoorbeeld BIOS updates doe.
Ik zat voor alsnog te kijken naar het volgende:
i5/Ryzen 5
1660 Super of ti?
16GB RAM
256Gb SSD met 1TB HDD
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 175,- | € 175,- |
1 | Moederborden | MSI B450-A Pro Max | € 99,83 | € 99,83 |
1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1660 Super Gaming X | € 294,01 | € 294,01 |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 77,90 | € 77,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 79,21 | € 79,21 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 725,95 |
Ik sta open voor alle soorten input en hulp, dankjullie wel alvast
[ Voor 32% gewijzigd door Peanuts77 op 30-04-2020 13:29 . Reden: Tabel toegevoegd op advies van sypie ]