Ryzen 7800X3D| ASUS TUF GAMING X670E-PLUS | MSI RTX4080 Gaming Trio X 16GB | LG GP95R | 32GB DDR5 6000 F5-6000J3238F16GX2-TZ5NR | Samsung 970 Evo Plus | NZXT H710i | NZXT Kraken x73 | Corsair RM850x
Vraag
Alle reacties
Dat het niet op de QVL lijst staat wil niet zeggen dat het niet gaat werken. Kan dus prima zijn dat het werkt, echter kan het ook zijn dat je het een en ander aan moet gaan passen.
Dit zul je dus alleen kunnen checken door het gewoon te gaan proberen, niemand kan je verder vertellen of het wel of niet werkt.
Je zou het altijd kunnen proberen en terug kunnen sturen binnen de wettelijke 14dagen als het geheugen niet werkt.
Dit zul je dus alleen kunnen checken door het gewoon te gaan proberen, niemand kan je verder vertellen of het wel of niet werkt.
Je zou het altijd kunnen proberen en terug kunnen sturen binnen de wettelijke 14dagen als het geheugen niet werkt.
[ Voor 15% gewijzigd door Dracoz op 30-04-2020 12:58 ]
Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super
Je kunt beter Trident Z Neo nemen. Dat is meer geoptimaliseerd voor Ryzen. Crucial zou helemaal top zijn.
Dat het niet op qvl staat wil niet dat het niet zal werken, het betekend dat die combinatie nooit getest is.
Mijn persoonlijke ervaring met meerdere MSI borden en 1x met Asrock dat het altijd wel gewoon werkte. Wellicht komt dat omdat G-skill ook taiwanees is. 🙂
Mijn persoonlijke ervaring met meerdere MSI borden en 1x met Asrock dat het altijd wel gewoon werkte. Wellicht komt dat omdat G-skill ook taiwanees is. 🙂
Altijd handig als de onderdelen dezelfde taal spreken. Dat bevorderd de samenwerking en voorkomt een hoop problemenJappieR schreef op donderdag 30 april 2020 @ 13:00:
Wellicht komt dat omdat G-skill ook taiwanees is. 🙂
Heren, bedankt voor jullie snelle en behulpzame reacties !
Ik ga hier mee verder, mag een slotje op.
Ik ga hier mee verder, mag een slotje op.
Ryzen 7800X3D| ASUS TUF GAMING X670E-PLUS | MSI RTX4080 Gaming Trio X 16GB | LG GP95R | 32GB DDR5 6000 F5-6000J3238F16GX2-TZ5NR | Samsung 970 Evo Plus | NZXT H710i | NZXT Kraken x73 | Corsair RM850x
QVL testen zijn natuurlijk nooit alle mogelijke geheugenmodule die te koop zijn.
Wil niet zeggen dat ze niet werken. Hooguit moet je wat fine tunen.
QVL kun je gebruiken wanneer je geheugen GAAT kopen.
Wil niet zeggen dat ze niet werken. Hooguit moet je wat fine tunen.
QVL kun je gebruiken wanneer je geheugen GAAT kopen.
De lijntjes zijn dan wel lekker kort.Uszka schreef op donderdag 30 april 2020 @ 13:02:
[...]
Altijd handig als de onderdelen dezelfde taal spreken. Dat bevorderd de samenwerking en voorkomt een hoop problemen
Pagina: 1