[JS] Variabelen verschijnen en verdwijnen in formulier

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:55
Hallo! Ik heb hopelijk een klein issue met een oud JavaScript ingebouwd in PHP-code. Lang geleden gebouwd door een collega, die is al jaren weg, en nu zit ik ermee. Ik heb in die tijd PHP geleerd, nooit JavaScript en nu doe ik enkel nog wat serveronderhoud.

Kijkend naar het JavaScript zie ik alleen maar voor mij moeilijke dingen :o
Ik heb delen van de code al eens proberen aan te passen en door te zoeken. Het alternatief is nu dat de gehele JavaScript code er uit moet en alles moet worden omgebouwd naar PHP. Dit is echter een grote klus want het JavaScript zorgt nu voor veel efficiency, tenminste als het werkt. Ik denk dat er code wordt gebruikt wat nu niet meer mag in moderne browsers, zo oud is het al blijkbaar :'(

Het gaat om het aanpassen van auto's in de database met een bepaald type, motor en soort.
Hiervoor haalt hij voor het merk alle types, motoren en soorten uit de database, maar toont vervolgens wel datgene wat is opgeslagen/geselecteerd eerder. Alle waarden komen in een array te staan.
Met het 'PRESS HERE' zou hij de waarden moeten ophalen en goed zetten. Dat gebeurd dus niet: hij haalt ze wel op, maar de selectie verdwijnt direct.

De code: https://jsfiddle.net/tommyholsen/8pn4f1a7/

Wie heeft een scherp inzicht?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Sorry, maar dit is niet meer dan een Kan iemand even...? / Help, mijn script werkt niet (goed) en dat is dus niet echt de bedoeling hier. Devschuurder werven? Gebruik Vraag & Aanbod!

[ Voor 19% gewijzigd door RobIII op 30-04-2020 10:23 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.