Gebruikersonderzoek

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:50

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Topicstarter
Pagina: plan: Help ons Tweakers te verbeteren door mee te doen aan ons gebruikersonde...
Probleem: eerste keuze in gebruikersonderzoek is niet te selecteren. Als ik het onderzoek open, dan blijft de keuze op de eerste pagina op de eerste mogelijkheid staan, andere opties zijn niet selecteerbaar.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
En ik erger me op de eerste pagina al aan de taalfouten. :X

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Har
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 24-07 13:35

Har

Ben rond de 35% gestopt. De vragen gingen o.a. over het soort informatie dat ik wilde ontvangen. Het voor mij belangrijkste alternatief ontbrak: besprekingen en testen van nieuwe producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
En waarom is er bij "Hoe is jouw huishouden samengesteld?" opeens geen optie "Wil ik niet zeggen" meer?

@Har Dat komt geloof ik later terug.

[ Voor 16% gewijzigd door Room42 op 30-04-2020 10:49 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:23

RBH

Ik kan inderdaad ook geen opties veranderen, alleen maar 'verder' klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:37

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

De eerste 2 pagina's kan ik niets aanpassen, alleen op verder klikken. Leuk onderzoek hoor. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:05

The Legend

*Plop*

Ik kan niet eens beginnen:
Onderzoek afgerond
Als u het onderzoek al hebt afgerond, is het niet mogelijk om uw antwoorden te wijzigen.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcm360
  • Registratie: December 2006
  • Niet online

dcm360

Moderator Discord

HD7767 powered

De link die hier op het forum staat bevat een parameter genaamd 'sessie_uniek'. Dus iedereen die die link volgt zal wel elkaars antwoorden aan het aanpassen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBH
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:23

RBH

Haha, die krijg ik ook nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
De link op forum werkt idd niet, diegene op FP wel.

Ben tot 45% gekomen voor ik er genoeg van had. Ik vermoed dat ik er niet uniek in ben: En dan maak je ook een selectie, doordat je alleen de antwoorden krijgt van mensen die geen problemen ermee hebben dat het een erg lange vragenlijst is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:05

Cyphax

Moderator LNX
Ik ook niet, tot ik een van die parameters uit de url sloopte, sessie_uniek.
De FP-url lijkt ook niet te kloppen waardoor ie het misschien per ongeluk doet...
Dat lijkt niet helemaal waar te zijn, 'k weet zo niet wat het verschil is tussen die url's, maar hij lijkt gevoelig te zijn voor dat sessie-id. Zal aan de achterkant wel ergens iets niet helemaal goed gaan. :)

[ Voor 41% gewijzigd door Cyphax op 30-04-2020 13:59 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid_Stevie
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Ik krijg wel de pop-up, maar als ik er op klik krijg ik:
Dit waren alle vragen. Hartelijk dank voor je deelname!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sig69
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 03:32
Iemand heeft de link verprutst blijkbaar, ik krijg ook:
Onderzoek afgerond
Als u het onderzoek al hebt afgerond, is het niet mogelijk om uw antwoorden te wijzigen.
De link linkt dus specifiek naar 1 vragenlijst, die we met z'n allen blijkbaar al hebben ingevuld >:)

Roomba E5 te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lancelot
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-07 23:02
Excuus! Verkeerde URL 8)7 . Nu klopt die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vloris
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07-10 16:53
Nu kun je het onderzoek inderdaad wel starten, maar werkt nog steeds niet lekker...

Je gaat bij aanvinken van een optie meteen door naar de volgende pagina. Er zit wel een 'vorige' knop onder, maar daar heb je niks aan, want je kunt je per ongeluk verkeerd aangeklikte antwoord niet meer wijzigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lancelot
Thanks! Ik zal er naar laten kijken.

quote]Vloris schreef op donderdag 30 april 2020 @ 15:11:
Nu kun je het onderzoek inderdaad wel starten, maar werkt nog steeds niet lekker...

Je gaat bij aanvinken van een optie meteen door naar de volgende pagina. Er zit wel een 'vorige' knop onder, maar daar heb je niks aan, want je kunt je per ongeluk verkeerd aangeklikte antwoord niet meer wijzigen...
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Lancelot schreef op donderdag 30 april 2020 @ 15:03:
Excuus! Verkeerde URL 8)7 . Nu klopt die.
Wat bedoel je? Heb ik hem helemaal voor niks ingevuld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lancelot
Room42 schreef op donderdag 30 april 2020 @ 21:44:
[...]

Wat bedoel je? Heb ik hem helemaal voor niks ingevuld?
Nee hoor, dat zeker niet. Maar daarna kon niemand hem meer invullen omdat een soort unieke URL was. Die heb ik later vervangen. Maar jouw antwoorden zijn zeker gewaarborgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Duurt echt te lang en vol met spelfouten, sorry tweakers maar nee.

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electrowolf
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-09 20:46

Electrowolf

Mod met Liefde!

Ik merkte laster dat de laag-hoog rating anders is dan dat hij normaal in questionairs is. Ik zal hem daarom waarschijnlijk verkeerd hebben ingevuld bij de eerste.

Verder zijn veel vragen zonder duiding nogal vaag. Wil ik een videoreview, geschreven review of podcast? Hangt van het product af. Wil ik zoekhulp of een top 10? Hangt er van af waar in het zoekproces ik ben. En zo waren er nog veel meer dingen die niet goed te beantwoorden zijn...

Tevens kreeg ik twee keer de vraag over "laatste product".

Ik hoop dat jullie wat korting gaan krijgen bij de partij die dit heeft uitgevoerd... :-(

Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, in #TMF is altijd wat te doen. || http://quotes.negotiator.nl/7270 || /16 at work

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik ben redelijk snel afgehaakt. Ik heb niet het idee dat Tweakers heeft geleerd van kritiek op eerdere vragenlijsten.

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens toch, waar halen jullie dit vandaan? Er zijn zo veel (professionele) aanbieders die dit voor jullie kunnen organiseren.

Meer dan 5 minuten is echt verloren. Vraag eens wat statistieken op van afgehaakte gebruikers - dat gaat met deze lengte en vraagstellingen echt (voor jullie) schokkende resultaten geven.

Ik zou dit met goed fatsoen mn eigen werknemers niet voorschotelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ook ik ben afgehaakt. Was er op een gegeven moment wel klaar mee. Veels te langdradig en ik betwijfel of je er zinnige data uit gaat halen met dit soort vage vraagstellingen. 'Wil je X?' Uuh ja doe maar, maar tegen welke prijs? Beter zou zijn 'Wil je X of wil je Y'?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 12:16

De Nelis

en anders maar niet...

Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2020 @ 22:54:
Jongens toch, waar halen jullie dit vandaan? Er zijn zo veel (professionele) aanbieders die dit voor jullie kunnen organiseren.

Meer dan 5 minuten is echt verloren. Vraag eens wat statistieken op van afgehaakte gebruikers - dat gaat met deze lengte en vraagstellingen echt (voor jullie) schokkende resultaten geven.

Ik zou dit met goed fatsoen mn eigen werknemers niet voorschotelen.
Dit, het is een typisch gevalletje, we doen alles graag zelf. 'Hey dinges, knal jij even wat in elkaar'

Uiteindelijk is het een lijst met vragen die steeds herhaald worden, vol met spel- en andere fouten en onduidelijkheden waardoor mensen al snel afhaken.

[ Voor 11% gewijzigd door De Nelis op 01-05-2020 16:06 ]

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-10 18:47

duderuud

Sliden is koel

Vol goede moed begonnen maar ook afgehaakt, VEEL te langdradig en sommige vervolgvragen sloegen nergens op.

Gemiste kans.

Motor-Forum.nl

Pagina: 1