Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarrydeL.
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 19-05-2020
Hoi allemaal,

In deze tijd ben ik op zoek naar een extra manier om geld te verdienen. Je ziet zoveel voorbij komen en vaak moet je geld investeren. Het verdienen klinkt vaak best makkelijk, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Ik las bijvoorbeeld over zelf spullen kopen in China en die met winst op bol verkopen: *knip spam*

Is er iemand met ervaring hierin? En zijn er ook manieren om geld te verdienen zonder te investeren?

[ Voor 10% gewijzigd door Rukapul op 30-04-2020 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18:37

Agent47

I always close my contracts.

Ik verdien zelf goed voor m'n leeftijd (ICT, 23) heb een huis en kan makkelijk rondkomen. Ik werk wit. Dit soort praktijken wil ik persoonlijk niet eens aandacht aan besteden. Teveel moeite en gezeik met belasting ook uiteindelijk omdat je gaat in en verkopen.

Ik zelf verdien mijn geld door certificeringen te halen en daardoor loonsverhoging te krijgen of op een andere functie te solliciteren. Tevens verkoop ik wel eens wat op marktplaats als ik wat nieuws wil in huis en ik van mijn " meuk " af wil, dat investeer ik dan weer bij wat ik nieuw wil kopen.

Ik verdien nu mijn geld om te investeren in m'n huis --> Alles laten isoleren en dubbel glas etc. etc.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:38
Zelf spullen kopen in China en dan doorverkopen via Bol.com is een heel dom idee :+ .
Recentelijk was er nog een topic van iemand die dit deed en zich er niet bewust van was dat hij dan verantwoordelijk (en dus aansprakelijk) was voor de kwaliteit van het product (import van buiten de EU oid).
Als je chinese rommel dus in de fik vliegt dan hang je... :o .

Makkelijk geld verdienen kan eigenlijk (vrijwel) niet, anders deed iedereen het.

Leren tevreden te zijn met wat je hebt is een zinvollere tijdsbesteding (imo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulder
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 23-06 11:51
Ah, de wondere wereld van side hustles. Lees sowieso dit boek daarover, daar staan genoeg aanknopingspunten in om mee te starten.

Vrijwel alles waar geld mee gemoeid is komt stand op basis van vraag en aanbod. Aangezien ongeveer de hele wereld wel online geld wil verdienen, moet je met een online side hustle dus concurreren met verschrikkelijk veel mensen, waarvan een groot deel waarschijnlijk meer tijd, budget en/of knowhow heeft. Bij elk idee voor een side hustle moet je je eerst dit afvragen: waarom zou ik dit winstgevend kunnen maken, en niet iemand anders?

Als het echt zo simpel is als een blogje lezen en uitvoeren, zou iedereen het wel doen. Je moet een competitive edge hebben als persoon om iets winstgevend te maken. In ons land kun je je vrijwel alleen onderscheiden door je kennis, en sommige gevallen je netwerk en heel sporadisch met je budget (we blijven een rijk land). Lees dus het boek dat ik noemde, schrijf wat ideeën op, en ga bij elk idee langs of jij de knowhow hebt om een voordeel te hebben bij dat idee.

Blijf overigens wel weg bij websites zoals de link die je zelf plaatste. Daar zit ook een verdienmodel achter, die jongen probeert je alleen maar te sturen naar een boek/masterclass verkoop. Al die info wordt dus ook véél te rooskleurig neergezet.

Het kán wel hoor, daar niet van. Bij mij komt er op jaarbasis zo'n 50k binnen via affiliate marketing, op de automatische piloot. Ik doe geen shady dingen en lever onderaan de streep meerwaarde voor zowel de affiliate advertiser, consument en mezelf. Als marketeer had ik een flink voordeel, vandaar dat ik me daarop heb stukgebeten. En ook dan duurde het maanden voordat ik er meer uithaalde dan ik erin stopte.

Daar zit stiekem ook de vierde potentiële competitive edge, doorzettingsvermogen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tehh
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Smobbo schreef op donderdag 30 april 2020 @ 09:43:
Zelf spullen kopen in China en dan doorverkopen via Bol.com is een heel dom idee :+ .
Recentelijk was er nog een topic van iemand die dit deed en zich er niet bewust van was dat hij dan verantwoordelijk (en dus aansprakelijk) was voor de kwaliteit van het product (import van buiten de EU oid).
Als je chinese rommel dus in de fik vliegt dan hang je... :o .

Makkelijk geld verdienen kan eigenlijk (vrijwel) niet, anders deed iedereen het.

Leren tevreden te zijn met wat je hebt is een zinvollere tijdsbesteding (imo).
Of dat topic van iemand die aansprakelijk werd gesteld voor het gebruik van de afbeelding (die hij gewoon had overgenomen van alibaba o.i.d.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:38
Tehh schreef op donderdag 30 april 2020 @ 10:17:
[...]

Of dat topic van iemand die aansprakelijk werd gesteld voor het gebruik van de afbeelding (die hij gewoon had overgenomen van alibaba o.i.d.).
Ah ja, dat was ook een leuke!
In dat opzicht zou ik TS aanmoedigen om iets te proberen en daarna er weer een mooi topic over te maken als het mis gaat. Leuk leesvoer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarrydeL.
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 19-05-2020
[b]Bulder in "Online Geld Verdienen in 2020"Blijf overigens wel weg bij websites zoals de link die je zelf plaatste. Daar zit ook een verdienmodel achter, die jongen probeert je alleen maar te sturen naar een boek/masterclass verkoop. Al die info wordt dus ook véél te rooskleurig neergezet.

Het kán wel hoor, daar niet van. Bij mij komt er op jaarbasis zo'n 50k binnen via affiliate marketing, op de automatische piloot.
Ja, over affiliate marketing wordt ook geschreven https://www.latenwegeenreclamegaan.maken/affiliate-marketing

En zo te zien heb jij daar al een geweldig inkomen uitgehaald. Dus oké, als we dat verkopen op bol.com vervangen door affiliate marketing dan klopt wat ze schrijven dus wel. Ik weet natuurlijk niet hoeveel tijd je erin gestoken hebt voor die 50k passief, maar ik wil me best bijvoorbeeld 5 jaar uit de naad werken om daarna redelijk passief 50k binnen te halen.

[ Voor 2% gewijzigd door F_J_K op 30-04-2020 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:25
Je eigen site spammen is zo 2001 :/
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.