Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

• twanvanl
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-03-2022
Hallo iedereen,

Mijn huidige TV heeft geen bluetooth, dus op dit moment kan ik niet draadloos TV luisteren, dit is echter wel mijn wens. Heb al wat research gedaan en heb wel wat dingen gevonden zoals transmitters, maar als ik dan de reviews lees zijn ze vaak negatief. Een andere optie is een koptelefoon met zendstation, maar ik wil juist graag met oortjes luisteren (krijg snel last van mijn hoofdhuid). De derde optie zou zijn om een nieuwe TV te kopen met ingebouwde bluetooth, maar lijkt me nogal rigoureus en of dat synchroon loopt met het beeld is ook niet altijd het geval. Hebben jullie een aanbeveling wat in dit geval de beste optie zou kunnen zijn?

Groet,
Twan

Alle reacties

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:19
Denk je dat iemand wijs kan uit dit verhaal?
Laat het zelf eens iemand lezen die niet weet waar je het over hebt.

Waar wil je het geluid op afspelen begin daar eens mee

Oortjes?
Wat voor apparaat precies?
welke tv heb je?

en je bent zelf al tot de conclusie gekomen dat het makkelijk is op te lossen als je iets aanschaft en dat er goede en minder goede oplossingen zijn.
Maar daarvoor is je budget natuurlijk van belang.

Alles is op te lossen met een goed resultaat maar dan is de prijs daar ook naar.

[ Voor 42% gewijzigd door boyette op 30-04-2020 07:54 ]

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
De TV in kwestie maakt niet zoveel uit, zo lang er maar een koptelefoonuitgang op zit. Het enige wat nodig lijkt te zijn is een apparaatje wat er voor zorgt dat het inputsignaal via bluetooth door wordt gegeven.

Deze is niet Nederlands maar kan je misschien wel op weg helpen: https://www.headphonesty....th-audio-transmitters-tv/

• twanvanl
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 22-03-2022
boyette schreef op donderdag 30 april 2020 @ 07:45:
Denk je dat iemand wijs kan uit dit verhaal?
Laat het zelf eens iemand lezen die niet weet waar je het over hebt.

Waar wil je het geluid op afspelen begin daar eens mee

Oortjes?
Wat voor apparaat precies?
welke tv heb je?

en je bent zelf al tot de conclusie gekomen dat het makkelijk is op te lossen als je iets aanschaft en dat er goede en minder goede oplossingen zijn.
Maar daarvoor is je budget natuurlijk van belang.

Alles is op te lossen met een goed resultaat maar dan is de prijs daar ook naar.
Oortjes zoals Airpods bedoel ik.
Mijn huidige TV is een LG 43UH610V, daar zit dus GEEN bluetooth op.

• NoahAmber
  • Registratie: Januari 2020
  • Niet online
twanvanl schreef op donderdag 30 april 2020 @ 15:21:
[...]

Oortjes zoals Airpods bedoel ik.
Mijn huidige TV is een LG 43UH610V, daar zit dus GEEN bluetooth op.
Zit er een phono 3,5mm op? Dan is dit misschien een optie ? Staat wel auto blabla, maar het is een 3,5 phono naar bleutooth. Zou denk ik wel kunnen dan

https://www.onlinekabelsh...8A-69M_fnMXgaAmaFEALw_wcB

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b5Gd9rk3cfEP86IqA0Mrgaa6R2E=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/n0LLA8RO6APULjSEptt85AJf.jpg?f=user_large

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01:06
Zorg er wel voor dat zowel de zender als je oortjes aptx-ll ondersteunen, anders zit je met een lag van een halve tot een hele seconde.
Pagina: 1