Ik ben nu een aantal floppydrives aan het nakijken echter hebben ze allemaal de aandrijf riem versleten deze plakt of is helemaal uitgerekt/gebroken.
Zoekt dus een Vlak en 2mm breed 70/69mm diameter?
Ze zijn te koop op Ebay bij een Duitser maar 10,- p/s incl is wel too much voor alleen zo'n riempje en hij zal ze wel niet zelf maken.
https://www.ebay.ie/itm/2...-LTE-286-386/283710315445
Dus weet iemand waar ik ze goedkoper kan krijgen(ik heb er meerderen nodig), ik heb mij echt in een slag in de rondte googled en gezocht gedaan grote electronica onderdelen winkels zoals conrad of RS-online hebben of alleen joekels van een riemen of vierkante (eveneens de Chinese webshops allemaal te breed of vierkant)
Heb overigens vierkante geprobeerd en dat is geen succes loopt vast.
deze dus
:strip_exif()/f/image/UsVdFGoDemXWwq2q9fXn0Vle.jpg?f=fotoalbum_large)
Alles is te krijgen snap ik maar gaat mij om het principe ook ik ga geen 7/8 euro betalen voor een rubberen riempje met de productie kosten van een stuiver en dan zijn ze goedkoper ga ik ook geen 10,- verzendkosten neerleggen voor een riempje van 0,005 gram...
Zoekt dus een Vlak en 2mm breed 70/69mm diameter?
Ze zijn te koop op Ebay bij een Duitser maar 10,- p/s incl is wel too much voor alleen zo'n riempje en hij zal ze wel niet zelf maken.
https://www.ebay.ie/itm/2...-LTE-286-386/283710315445
Dus weet iemand waar ik ze goedkoper kan krijgen(ik heb er meerderen nodig), ik heb mij echt in een slag in de rondte googled en gezocht gedaan grote electronica onderdelen winkels zoals conrad of RS-online hebben of alleen joekels van een riemen of vierkante (eveneens de Chinese webshops allemaal te breed of vierkant)
Heb overigens vierkante geprobeerd en dat is geen succes loopt vast.
deze dus
:strip_exif()/f/image/UsVdFGoDemXWwq2q9fXn0Vle.jpg?f=fotoalbum_large)
Alles is te krijgen snap ik maar gaat mij om het principe ook ik ga geen 7/8 euro betalen voor een rubberen riempje met de productie kosten van een stuiver en dan zijn ze goedkoper ga ik ook geen 10,- verzendkosten neerleggen voor een riempje van 0,005 gram...
[ Voor 9% gewijzigd door 42dpi op 29-04-2020 21:46 ]
Si vis pacem, para bellum