tijdens het gamen valt soms ineens mijn beeld even weg van bijde monitoren ze herstarten dan, maar dan heb ik soms ook geen geluid als ik een koptelefoon op heb. heel af en toe is dit probleem erger dan valt het beeld weg en gaat er een geel lampje flikkeren op mn moederboard.
dit begon sinds vorige week nadat ik in een valorant match ineens mn beeld kwijt was en toen ik mijn pc opnieuw opstarte ik mijn Gpu Drivers ineens opnieuw moest installeren.
wat kan het probleem zijn?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Cpu: AMD Ryzen 5 2600x
Mobo: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING
Gpu: Sapphire PULSE Radeon RX Vega56 8G HBM2
ram:Corsair Vengeance LPX DDR4 16GB
opslag1: kingston a2000 M.2 NVMe SSd 500gb (boot)
opslag2 :Seagate Barracuda st 4000dm004 4TB
voeding: : Corsair TX750M V2
...
Heb mijn drivers en Windows geupdate. maar zonder succes.
heb ook valorant verwijderd en Riot Vanguard op de hoop dat het daar aan lag maar ook dat is niet het geval.
heb ook beide ram sticks apart getest ( alleen via het opstarten en even spelen)
...
dit begon sinds vorige week nadat ik in een valorant match ineens mn beeld kwijt was en toen ik mijn pc opnieuw opstarte ik mijn Gpu Drivers ineens opnieuw moest installeren.
wat kan het probleem zijn?
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Cpu: AMD Ryzen 5 2600x
Mobo: ASUS ROG STRIX B450-F GAMING
Gpu: Sapphire PULSE Radeon RX Vega56 8G HBM2
ram:Corsair Vengeance LPX DDR4 16GB
opslag1: kingston a2000 M.2 NVMe SSd 500gb (boot)
opslag2 :Seagate Barracuda st 4000dm004 4TB
voeding: : Corsair TX750M V2
...
Heb mijn drivers en Windows geupdate. maar zonder succes.
heb ook valorant verwijderd en Riot Vanguard op de hoop dat het daar aan lag maar ook dat is niet het geval.
heb ook beide ram sticks apart getest ( alleen via het opstarten en even spelen)
...