Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
PS CC fotoshop. Lightroom CC waarvan beide voor bepaalde taken GPU ondersteuning vragen. Ik weet dat cpu ondersteuning geven voor grafisch werk. Tethered fotografie en video.
Fotobewerking en video, alleen dat excl.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€2000
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
excl.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Draadloze muis,Logitec en toetsenbord. Wacom pro tablet. 2iilyamaschermen reso. 2560x1440. Fotoprinter Epson P800. Hp officejet 383. Backup schijf Seagate.2T. Samsung SSD sata 250 GB.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? nee
Ga je overklokken? nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? ?
Wat verwacht je van ons?[i] Vermits ik weinig verstand heb van bepaalde termen en afkorting, en alles moet opzoeken kunnen er in mijn lijst fouten zijn. Ik weet dat bepaalde producten niet het allernieuwste zijn , maar dat is geen probleem. Ik ga hieronder mijn motivatie geven over de onderdelen.
Motivatie onderdelen en twijfels.
Behuizing prijs kwaliteit. aansluitingen 2x usb2 en 2x usb 3 die 3van de 4 bezet zij door camera kabels.
Moederbord - uitbreidingsmogelijkheid 32GB tot 64 GB - cpu ondersteuning voor 8 en 9 gen.
en veel aansluitingen
cpu - snelheid aan de hand van reviews
Geheugen hopelijk goed
opslag, 1x werkschijf, pus 1x opslag.
koeling stil en goed weerom reviews
videokaart - 8GB ( fotoshop ) aansluiting voor 2 schermen 2xDP of 2x HDMI.
voeding ( grootste twijfel) moederbord zou 2x12v vragen, of kan werken zonder, dus onzeker.
Ziezo dat was, ik dank al voorhand voor jullie expertitie.
PS CC fotoshop. Lightroom CC waarvan beide voor bepaalde taken GPU ondersteuning vragen. Ik weet dat cpu ondersteuning geven voor grafisch werk. Tethered fotografie en video.
Fotobewerking en video, alleen dat excl.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€2000
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
excl.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Draadloze muis,Logitec en toetsenbord. Wacom pro tablet. 2iilyamaschermen reso. 2560x1440. Fotoprinter Epson P800. Hp officejet 383. Backup schijf Seagate.2T. Samsung SSD sata 250 GB.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
nee
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-8700 Boxed | € 346,34 | € 346,34 |
| 1 | Moederborden | ASRock Z390 Phantom Gaming 9 | € 258,- | € 258,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Gaming X Trio | € 615,90 | € 615,90 |
| 1 | Behuizingen | Antec P101 Silent | € 93,- | € 93,- |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home (alle talen) 32/64bit, Retail | € 122,95 | € 122,95 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B | € 21,95 | € 21,95 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston 32GB DDR4 2666MHz Kit | € 148,90 | € 148,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 112,68 | € 112,68 |
| 1 | Solid state drives | Corsair Force MP510 480GB | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Solid state drives | Corsair Force MP510 960GB | € 169,- | € 169,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.983,62 | ||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? nee
Ga je overklokken? nee
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? ?
Wat verwacht je van ons?[i] Vermits ik weinig verstand heb van bepaalde termen en afkorting, en alles moet opzoeken kunnen er in mijn lijst fouten zijn. Ik weet dat bepaalde producten niet het allernieuwste zijn , maar dat is geen probleem. Ik ga hieronder mijn motivatie geven over de onderdelen.
Motivatie onderdelen en twijfels.
Behuizing prijs kwaliteit. aansluitingen 2x usb2 en 2x usb 3 die 3van de 4 bezet zij door camera kabels.
Moederbord - uitbreidingsmogelijkheid 32GB tot 64 GB - cpu ondersteuning voor 8 en 9 gen.
en veel aansluitingen
cpu - snelheid aan de hand van reviews
Geheugen hopelijk goed
opslag, 1x werkschijf, pus 1x opslag.
koeling stil en goed weerom reviews
videokaart - 8GB ( fotoshop ) aansluiting voor 2 schermen 2xDP of 2x HDMI.
voeding ( grootste twijfel) moederbord zou 2x12v vragen, of kan werken zonder, dus onzeker.
Ziezo dat was, ik dank al voorhand voor jullie expertitie.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2020 20:02 . Reden: aanvulling ]