Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik illustrator 2020
En wil graag object uitlijnen over een halve cirkel.
Dus de vierkantjes moeten netjes uitgelijnd worden over de halve cirkel..

Hoe kan ik dit doen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-qDxesQNDihwhX8F_wuHXqrYykA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/YUhIYpwKQdISMIOqWzfKhnPR.png?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 16:57

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Zoiets? - YouTube: Distribute Objects Around a Circle in Illustrator
(Gezocht op 'illustrator align objects to circle')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt! Dat lukt!
Nu heb ik een vervolg vraag.
Ik zou graag de tussenliggende afstand tussen de blokjes gelijk willen hebben en uit gelijnd op de cirkel.
Dus niet zoals in bijgevoegd plaatje
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/O9MG45P9JkIPDNkoy_hcoBNg5bw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A9NJT6Gql21Nmx1WbqXMYsal.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Hoi @Verwijderd en welkom op Got. Zoals je in onze Quickstart zult lezen hebben we wel een klein beetje wat hogere verwachtingen van een topicstart en ook je vervolgvraag laat nou niet bepaald zien wat je zélf al hebt geprobeerd, gezocht, gevonden etc.

Die vragen die er staan wanneer je hier een nieuw 'vraag topic' opent staan er daarom ook niet voor niets.
Mijn vraag
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...
Dat is om te voorkomen dat mensen hun tijd gaan verdoen met zaken aandragen die je misschien al lang geprobeerd hebt en die niet werkten of niet voldeden aan wat je verwachtte. Ook je vervolgvraag neigt wel een beetje naar 'handjeshouden' en daar zijn we hier dus niet zo heel erg van ;)

Ik verzoek je vriendelijk, als je nog met je vraag worstelt, een nieuw topic te openen maar dan wel voorgenoemde quickstart daarbij te hanteren. Thanks en succes! :Y)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.