Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen
Verwijderd
Ik weet het niet 100% zeker maar ik geloof dat hotmail.com gebruik maakt van een stukkie beveiling dat loop over poortje 1863 dus ik zou die eens opengooien en kijken of je dan verder komt.
Gebruik je een proxy (van je provider) op de clients..?? Dat geeft namelijk ook wel eens problemen met hotmail. Gewoon geen proxy gebruiken dus.
Wees consequent, maar niet altijd
Ik heb geen vuurmuur draaien die poorten dichtzet, dus dat kan het ook niet zijn denk ik zo.
Ik zal dat van die proxy ff checken. Het is wel zo dat ik consequent nergens ook maar webmail kan checken of een form in kan vullen. Zit er een time out op dergelijke pagina's of zo? Verbinding is niet al te snel namelijk...
Ik zal dat van die proxy ff checken. Het is wel zo dat ik consequent nergens ook maar webmail kan checken of een form in kan vullen. Zit er een time out op dergelijke pagina's of zo? Verbinding is niet al te snel namelijk...
Je draait dan wel geen firewall, maar wel een router. Poorten openzetten kan voor sommige applicaties dus wel nodig zijn!
Je zegt dat je geen enkel form kan invullen?? Bedoel je dat je nergens op de pagina kan typen..?? Voor zover ik weet is er niet zoiets als een "time out" op een pagina.. Het lijkt dan dus meer aan de browser van je client te liggen. Misschien even langs windowsupdate..?? Welke browser staat eigenlijk op die client, gewoon IE??
Je zegt dat je geen enkel form kan invullen?? Bedoel je dat je nergens op de pagina kan typen..?? Voor zover ik weet is er niet zoiets als een "time out" op een pagina.. Het lijkt dan dus meer aan de browser van je client te liggen. Misschien even langs windowsupdate..?? Welke browser staat eigenlijk op die client, gewoon IE??
Client draait op WinME met exploder 5.5 erop. Forms kunnen wel ingevuld worden, maar submitten lukt niet. Bij submitten lijkt het alsof de data niet doorkomt. Blijft laden totdat de bekende Page cannot be displayed komt 
Ik zal het poortengebeuren ff nachecken, maar volgens Sygate staat alles open. Ik probeer anders WinProxy wel. Schijnt ook wel te werken
Ik zal het poortengebeuren ff nachecken, maar volgens Sygate staat alles open. Ik probeer anders WinProxy wel. Schijnt ook wel te werken
Ik heb ook altijd Sygate gebruikt en daar heb ik zeker niks op aan te merken.. Gewoon eerst daarmee proberen, dan pas andere software proberen. Misschien helpt zelfs uninstall/reinstall wel!
Pagina: 1