Gezocht: doos voor computerkast Fractal Design Define R6

Pagina: 1
Acties:
  • 319 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumblebee81
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-07 22:34
Hoi! Mijn computer is deze week op tragische wijze overleden. Nu moet ik hem terugsturen maar ik heb de originele doos niet meer...
Heeft iemand toevallig een doos voor de Fractal Design Define R6? Ik er héél blij van worden.
Ik wil je graag een vergoeding geven voor de doos en verzending van de doos naar mij. Ook wil ik de doos weer terug sturen nadat ik de computer retour heb (indien gewenst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:02

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Daar kun je het beste een oproepje voor plaatsen in https://tweakers.net/aanbod/
Het forum is hier nl niet voor bedoeld :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

bumblebee81 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 17:39:
Hoi! Mijn computer is deze week op tragische wijze overleden. Nu moet ik hem terugsturen maar ik heb de originele doos niet meer...
Heeft iemand toevallig een doos voor de Fractal Design Define R6? Ik er héél blij van worden.
Ik wil je graag een vergoeding geven voor de doos en verzending van de doos naar mij. Ook wil ik de doos weer terug sturen nadat ik de computer retour heb (indien gewenst).
Originele doos is geen vereiste, Goed en degelijk verpakken wel. denk er ook om om de GPU te verwijderen of te ondersteunen

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:29
Kijk bij je lokale supermarkt oid of ze geen dozen over hebben waar 'ie in zou passen. Originele doos is niet nodig.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bumblebee81
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 07-07 22:34
Hackus schreef op woensdag 29 april 2020 @ 17:46:
[...]

Originele doos is geen vereiste, Goed en degelijk verpakken wel.
Dat is plan B, ik voel me toch veiliger als ik een originele doos kan gebruiken... Er zit nu nog garantie op, maar niet als hij straks met deuken aan komt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:52

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

bumblebee81 schreef op woensdag 29 april 2020 @ 18:02:
[...]

Dat is plan B, ik voel me toch veiliger als ik een originele doos kan gebruiken... Er zit nu nog garantie op, maar niet als hij straks met deuken aan komt :/
Vraag de winkel waar je hem naar retour stuurt om instructies hoe hem te verpakken bij gebrek aan de originele doos. Volg netjes die instructies (maak evt. een paar foto's bij het inpakken) en dan zou dat geen probleem moeten zijn.

Mocht je toch per se op zoek willen naar een doos, check dan even met de Frontpage Admins (@Bor / @InFamous / @Maasluip / @FlipFluitketel) of dat in https://tweakers.net/behuizingen/aanbod/ zou mogen. Zo niet dan kan je in Vraag & Aanbod overig terecht :)

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.