Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Error418
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-12-2024
Mijn vraag
...
Ik heb al jaren de sennheiser CX300-II oortjes, en ze bevielen mij ontzettend goed. Ik houd vooral van de bass.

Nadat ze in juli vorig jaar kapot gingen (kabelbreuk) heb ik eerst de sennheiser cx 3.00 geprobeerd, maar deze bevielen niet. Daarom toch maar weer een setje CX300-II gekocht (toen al slechter te krijgen). Na 9 maanden waren deze weer kapot (en ik gebruik ze voorzichtig, bewaar ze altijd in het tasje). Inmiddels zijn ze niet meer te koop in de normale nederlandse webshops, alleen nog op amazon, en ik twijfel of ik sennheiser wil "belonen" voor het maken van crappy kwaliteit snoertjes (de helft van de amazon reviews gaan erover dat mensen aan hun zoveelste setje bezig waren door kabelbreuk).

Al geprobeerd:
...
sennheiser cx 3.00

Wat ik al gevonden heb:
...
  • sony-mdr-ex650ap: Deze heeft echter minder goede geluidskwaliteit volgens de reviews.
  • CX 400-II: Het duurdere broertje, maar deze lijkt dezelfde kwaliteitsproblemen te hebben met de kabel.
  • CX 300s: heeft nog weinig reviews
Zijn hier net als ik fans van de CX300-II die een goed alternatief hebben gevonden?
Het maakt mij niet uit of het bedraad is of bluetooth, maar als het bedraad is ben ik wel fan van oortjes met ongelijke lengte.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:20

FeaR

In GoT we trust

Oordopjes vallen niet onder Consumentenelektronica maar onder Tablets en Telefoons. Ik verhuis het topic de goede kant even op: AUD > ATT

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.