Ik heb een merk PC staan met de volgende specs:
Intel i7-2600
16GB DDR3
OEM moederbord
400watt oude Coolermaster voeding die herrie maakt bij het opstarten
meerdere kleine SSD's 128GB + 750GB 2,5inch 5400rpm disk
Zotac 1050TI 4GB
Deze PC maakt steeds meer herrie ook na een flinke schoonmaak beurt. Ook is het systeem niet altijd meer heel snel en staan de CPU cores op 100%, heeft ook weleens de neiging zomaar uit te gaan of niet meer te booten na een tijdje uit geweest te zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik het systeem 60% van de tijd om te browsen, office, etc.
40% van de tijd game ik erop en dan voornamelijk: F1 2019, CS:GO, LOL.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals in de titel max 600. Liefst minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur: 27inch IPS monitor 75hz, toetsenbord en muis + speakers.
Wil ook de 1050TI voor nu overzetten, later met een nieuwe reeks videokaarten misschien inwisselen. Voor nu haal ik genoeg frames met bovenstaande games.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Qua opslag 1TB, liefst kleine PC kast omdat ie op het bureau staat. Stil als in geen straaljager.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur heb qua videokaarten en CPU's beide merken gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte liefst micro atx en dan geen kast veel lege ruimte, USB aan de voorkant of bovenkant nodig om makkelijk een USB stick te plaatsen.
Ga je overklokken?
Ja maar zeker niet extreem, wil het voltage van de CPU niet mega verhogen maar wel kijken wat er mogelijk is. Heb ik ook gedaan met de huidige videokaart.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag op of aanmerkingen over mijn lijstje. Ik twijfel zelf tussen de 3600 en 1600AF Ryzen 5, de 1TB SSD is nu vrij premium dat kan misschien beter naar een WD?
Intel i7-2600
16GB DDR3
OEM moederbord
400watt oude Coolermaster voeding die herrie maakt bij het opstarten
meerdere kleine SSD's 128GB + 750GB 2,5inch 5400rpm disk
Zotac 1050TI 4GB
Deze PC maakt steeds meer herrie ook na een flinke schoonmaak beurt. Ook is het systeem niet altijd meer heel snel en staan de CPU cores op 100%, heeft ook weleens de neiging zomaar uit te gaan of niet meer te booten na een tijdje uit geweest te zijn.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik gebruik het systeem 60% van de tijd om te browsen, office, etc.
40% van de tijd game ik erop en dan voornamelijk: F1 2019, CS:GO, LOL.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zoals in de titel max 600. Liefst minder.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur: 27inch IPS monitor 75hz, toetsenbord en muis + speakers.
Wil ook de 1050TI voor nu overzetten, later met een nieuwe reeks videokaarten misschien inwisselen. Voor nu haal ik genoeg frames met bovenstaande games.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Qua opslag 1TB, liefst kleine PC kast omdat ie op het bureau staat. Stil als in geen straaljager.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen merk voorkeur heb qua videokaarten en CPU's beide merken gehad.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Grootte liefst micro atx en dan geen kast veel lege ruimte, USB aan de voorkant of bovenkant nodig om makkelijk een USB stick te plaatsen.
Ga je overklokken?
Ja maar zeker niet extreem, wil het voltage van de CPU niet mega verhogen maar wel kijken wat er mogelijk is. Heb ik ook gedaan met de huidige videokaart.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag op of aanmerkingen over mijn lijstje. Ik twijfel zelf tussen de 3600 en 1600AF Ryzen 5, de 1TB SSD is nu vrij premium dat kan misschien beter naar een WD?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 175,- | € 175,- |
1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 78,90 | € 78,90 |
1 | Behuizingen | Antec Dark Phantom 301M | € 47,60 | € 47,60 |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 version B | € 21,95 | € 21,95 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 73,80 | € 73,80 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Bronze 450W V2 | € 46,04 | € 46,04 |
1 | Solid state drives | XPG SX8200 Pro 1TB | € 162,64 | € 162,64 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 605,93 |