Vanmoof levertijden

Pagina: 1
Acties:
  • 1.007 views

• max.schollen
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-11 18:14
Mocht er iets niet duidelijk zijn rond om levertijden rond om vanmoof dan kan er hier over gediscussieerd worden.

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:36

DataCopy

Dum vita est spes est

Ok, even een korte aftrap van mijn situatie:

Besteld: x3 dark + bagagedrager
Preordered op 12/4, leverdatum 30/6
Order bevestigd op 22/4, leverdatum 24/7
Website (MyVanMoof) geeft 14/8 aan

Telefonisch contact gehad waar 24/7 bevestigd werd (dat zag de helpdeskmedewerker medewerkster idd staan).

Naar aanleiding van wat reacties van VM op Twitter en Instagram (en andere forumgebruikers die aangeven contact te hebben gehad met VM) waarin ze aangeven dat de 'originele' leverdatum geldig blijft ook nog een mail gestuurd (23/4) maar nog geen reactie...

Edit: ik zie dat de datum op de website nu ook naar 24/7 is gegaan. Toch nog even afwachten of dat dan dus de geplande datum wordt....

[ Voor 13% gewijzigd door DataCopy op 29-04-2020 15:39 ]

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

• max.schollen
DataCopy schreef op woensdag 29 april 2020 @ 13:11:
Ok, even een korte aftrap van mijn situatie:

Besteld: x3 dark + bagagedrager
Preordered op 12/4, leverdatum 30/6
Order bevestigd op 22/4, leverdatum 24/7
Website (MyVanMoof) geeft 14/8 aan

Telefonisch contact gehad waar 24/7 bevestigd werd (dat zag de helpdeskmedewerker medewerkster idd staan).

Naar aanleiding van wat reacties van VM op Twitter en Instagram (en andere forumgebruikers die aangeven contact te hebben gehad met VM) waarin ze aangeven dat de 'originele' leverdatum geldig blijft ook nog een mail gestuurd (23/4) maar nog geen reactie...

Edit: ik zie dat de datum op de website nu ook naar 24/7 is gegaan. Toch nog even afwachten of dat dan dus de geplande datum wordt....
Bij mij staat de lever tijd nog steeds op 31 juli zowel in de mail als mijn vanmoof
Wel gek dat het bij jou erg verschild in de mail en de my vanmoof

[ Voor 3% gewijzigd door max.schollen op 29-04-2020 16:14 ]

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:36

DataCopy

Dum vita est spes est

ja inderdaad; de 14 augustus die er initieel stond klopte denk ik zowieso niet (dat gaven ze ook al aan in het mailtje om je pre-order te bevestigen).

Maar ik begrijp dus nog steeds niet waarom de datum dus van 24/6 naar 30/7 is gegaan.

Theorie: de hoeveelheid pre-orders voor de S3 is veel hoger en ze beginnen pas later met de X3?

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

• max.schollen
Ik denk inderdaad dat ze later beginnen met de x3
Ik begrijp ook niet waarom er een levertijd van 3 maanden op zit .

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:16

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Wederom is er geen eigen inzet en dit topic heeft geen discussiewaarde. Dit topic gaat dan op slot

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.