Videokaart met 1 x hdmi in en 2 of uit?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Medetweakers,

Vraagje,

Vanaf mijn ps4 wil ik het beeld naar mijn pc sturen en vervolgens via de videokaart van mijn pc naar 2 of 3 monitors, geen dubbel beeld maar graag extended, kan dit.
Als ik het in jip en janneke taal moet benoemen.

2 videokaarten in de pc, 1 met 1 x in en 1 met 2 of 3keer uit.De pc zet dus het beeld van de ps4 door en extends it op 2 of 3 schermen....

kan dit of is er een andere manier?
Splitter werkt natuurlijk niet wat dan heb ik alleen dubbel beeld maar moet extended worden

verneem graag

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23:50
Heeft jouw PC een HDMI (oid) in?

Verder is de eigenlijke vraag gewoon of je de PS4 HDMI output kan extenden naar 2 of meer monitoren. Dat gaat niet.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:51

Umbrah

The Incredible MapMan

Wil je het uitrekken en op een soort matrix laten zien?

Feitelijk zal elke streaming kaart zoals een elgato (dit is géén videokaart) met een videokaart die iets van matrix output ondersteund dit kunnen doen. Die laatste hoeft niet eens krachtig te zijn. Beetje Radeon of GeForce kan dit al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee ik weet dat het niet kan standaard , vandaar de de vraag, sofwarematig of mijn pc heb ik met 3 schermen gewoon extended view.

Wil dus graag uitvogelen hoe ik dit bij een ps4 ook dan doen, moet mogenlijkzijn met een hdmi splitter en iets wat de view gaat extenden, anders heb ik op ieder scherm het zelfde en dat wil ik niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nogne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:28

Nogne

>.<

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2020 @ 14:13:
nee ik weet dat het niet kan standaard , vandaar de de vraag, sofwarematig of mijn pc heb ik met 3 schermen gewoon extended view.

Wil dus graag uitvogelen hoe ik dit bij een ps4 ook dan doen, moet mogenlijkzijn met een hdmi splitter en iets wat de view gaat extenden, anders heb ik op ieder scherm het zelfde en dat wil ik niet
Windows ondersteund extra schermen, dat doet je playstation niet. Dus zou je het voor elkaar krijgen om je beeld via je computer te laten lopen, is het beeld uitgestrekt over 3 schermen. Of je ziet op 1 scherm je PS beeld, en op de andere 2 je computer.

Wat je wil kan niet, aangezien Playstation dit niet ondersteund.

PS/XBL: Nogne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:51

Umbrah

The Incredible MapMan

Een PS4 kan je niet extenden. Z'n ouptut is een fixed 16:9. Niks meer, niks minder. De resolutie is bovendien vaak niet eens de render resolutie. Een PS4 ondersteund niet zoals een PC multi monitor, of monitor matricing (twee 2560*1440 monitoren als één 5120*1440 scherm gebruiken). Een capture card naar een PC zal letterlijk je PS4 in een window plaatsen. Dat window kun je uitrekken, maar ja... mocht je de, bijvoorbeeld, 1080p of 2160p output van een PS4 (met bijvoorbeeld een 1800p checkered game er op) uitrekken, tsja... rond wordt dan al snel ovaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
das het vervelende, ik zie op youthe een hoop filmpjes dat mensen idd met een game capture kaart en een hdmi splitter en beeld kunnen extenden over 2 of 3 schermen, begrijp alleen niet hoe de aanluitingen lopen daar je capture kaart maar 1 ingang heeft toch?
Pagina: 1