Toon posts:

Cpu koeler wel es last van "turbulentie"...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dan start ik op en hij maakt echt een vreselijk kabaal, hij haalt volgens mbm dan net 2000 rpm, terwijl het normaal dik 5000 is....
Dan zet ik hem ff met mn vinger stil en laat ik hem gelijk weer los, doet ie het weer normaal |:(
Hoe kan dit? Is is vies ofzo?

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Hoe oud is die cooler? volgens mij zijn je lagers brak. Dan gaat het fanblad hellen etc en gaat hij aanlopen.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Zo te zien aan je sys-spec's kan die koeler nog niet zo oud zijn... zou hem dus gewoon even omruilen. Er niks irritanter (en gevaarlijker voor een TB) dan een onbetrouwbare koeler.. GARANTIE!

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 augustus 2001 09:05 schreef Merely het volgende:
Zo te zien aan je sys-spec's kan die koeler nog niet zo oud zijn... zou hem dus gewoon even omruilen. Er niks irritanter (en gevaarlijker voor een TB) dan een onbetrouwbare koeler.. GARANTIE!
Ja, maar aan andere kant...
Een silverado zou natuurlijk wel leuk zijn ook :7
IPV deze stomme iceberg koeler die de cpu 47 graden maakt full-stress ;)
Bij een kast temp van 32 graden, eik helemaal niet slecht IMO :D
Mjah ik ga garantie claimen :P
Het probleem is wel dat het maar soms is...
Dus echt bewijzen kan je het ook niet denk ik..

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Je zou natuurlijk kunnen vragen om een andere koeler, met aftrek van de aanschafwaarde van de oude. Doe ik ook als een produkt omruil, met als argument dat er al weer wat nieuwere spullen op de markt zijn. Zelf vorige week een nieuwe koeler gekocht; :7 Wel lawaaierig, maar koelt goed.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.