Toon posts:

Meertaligheid

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Op facebook maak ik vaak gebruik van meertaligheid voor berichten voor mijn pagina. Dit is handig om mensen uit verschillende landen aan te spreken in hun eigen taal.

Nu wil ik graag een video uploaden en de beschrijving ook meertalig maken, alleen verdwijnt de optie van meertaligheid op het moment dat ik een video upload. Het is wel mogelijk bij tekst-posts en foto-posts. Weet iemand hoe je dit ook kan doen voor video's-posts?

Ik hoor het graag,

Groet MH

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Ik stel voor dat je even je topicstart aanvult per onze Quickstart want zoals je daar zult lezen mist er nog wel 't e.e.a. in je topic :) Gebruik de "wijzig" link rechtsbovenaan je topicstart.

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 28-04-2020 23:47 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik je post begrijp, wil je een video kunnen uploaden maar voor elke taal / regio een andere omschrijving plaatsen, klopt dat?

Ik heb het even nagevraagd bij mijn team (heb een mini marketing bureatje ;-) ) en wij doen best veel met Facebook. Je kan op je page een post plaatsen in verschillende talen, maar een video uploaden met een omschrijving per taal / regio kan (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt inderdaad, bijvoorbeeld voor Duitsland in het Duits, Frankrijk in het Frans etc.

Dat dacht ik al inderdaad... Dank voor je antwoord. Hopen dat die functie in de toekomst erbij komt ;-)