Toon posts:

Ervaring met SLOTKet III ?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst voor mijn BX bord een Abit Slotket 3 aangeschaft en ik had nog een P3-600.

Dus ik bouw die handel vrolijk in, mijn p2-450 draaide daarvoor trouwens prima. Op het moederbord 100Mhz ingesteld, op de SlotKet ook, voltage op 1.65V en P3 selectie dip aan. Multiplier op 6 X, opstarten, geen reactie lijkt of er geen cpu geinstalleerd is. Vervolgens hetzelfde geprobeerd op 133Mhz dus op het bord en op de slotket, maar nog steeds niet. Even vooor de duidelijkheid ik heb mijn 450 weer terug gedaan en hij draait weer, dus het bord is niet tussentijds naar de moederbordhemel vertrokken.

Iemand een idee?

Verwijderd

Wat voor (merk & type) moederbord heb je ?
Ik heb altijd zonder problemen een Celeron600@900 dmv. zo'n Abit Slotket-3 op een Abit BH-6 en Gigabyte 6BXE board gehad draaien, maar toen ik dezelfde CPU incl. converter op m'n nieuwe Asus P3V4X mobo zetten, liep de PC de hele tijd vast...

De oplossing toen was het aanschaffen van een converter van Asus (S370DL ?)

Verwijderd

Topicstarter
Onbekend ding uit Korea, Taiwan etc
BX-6AP2

• overlord
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-10-2021

overlord

Fan van Mitch & Damian

Heb dezelfde ABIT slotket III op mijn ABIT BE6-2 mobo zitten ter vervanging van mijn celly 300 voor P3-700, werkte trouwens in een keer! Had alles netjes volgens het schema ingesteld.

P4 2.8GHz, ASUS P4C800-E DLx ATI 9800SE 380/340 8 pip, 2x WD raptor 74 GB raid 0;2 x samsung 160 gb raid 0, IIyama 17"

• jhead22
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Bij mij werkt de abit slocket III ook gewoon perfect met een celly 566 @ 884.
Ik denk dat je eerst je bios ff moet updaten zodat ie ook deze p3's en celly's 2 aan kan. En misschien kan jouw bord wel helemaal geen p3 coppermine aan :?

Ps mocht dat het geval zijn dan wil ik je coppermine 600 wel overkopen :P