Hallo iedereen,
Jullie zullen wel denken, weer een vraag over een game pc van +- € 1250,-, Klopt
(sorry).
Maar omdat dit mijn eerste eigenbouw pc is wou ik toch wat navraag doen.
als basis heb ik naar de verschillende BBG gekeken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gitaar opnemen en af en toe een foto'tje bewerken.
Games zou ik graag op high / ultra in 1440p willen spelen.(COD,BF en race games)
voor het opnemen van mijn gitaar maak ik gebruik van DAW: Cakewalk met een interface van PrSonus de audiobox 22vsl.(echt hobbymatig)
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- € 1250,- excl monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledig systeem, zonder muis en toetsenbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik twijfel nog over een aantal onderdelen, het moederbord en de videokaart.
graag zou ik een moederbord willen hebben met wifi. m.b.t. de videokaart twijfel ik tussende Sapphire Nitro+ Radeon RX 5700 XT en de Powercolor Red Devil Radeon RX 5700 XT.
Als monitor zat ik te denken aan een LG UltraGear 27GL850, deze monitor lijkt geschikt voor zowel gamen als (hobbymatig) foto bewerken te zijn.(al ligt de prijs op het moment wel hoog)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag zou ik wifi op het moederbord willen en tevens zou het mooi zijn dat de pc niet erg luid is.
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet, mogelijk later
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik van jullie advies willen over de samenstelling van de pc, zijn de componenten goed op elkaar afgestemd?. Is dit moederbord wel geschikt voor de 3600, of krijg ik bios problemen. Is er een goedkoper alternatief voor de monitor ? kan er eventueel nog ergens op bespaard worden?
Alvast hartelijk dank voor jullie tijd en adviezen
Jullie zullen wel denken, weer een vraag over een game pc van +- € 1250,-, Klopt
Maar omdat dit mijn eerste eigenbouw pc is wou ik toch wat navraag doen.
als basis heb ik naar de verschillende BBG gekeken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, gitaar opnemen en af en toe een foto'tje bewerken.
Games zou ik graag op high / ultra in 1440p willen spelen.(COD,BF en race games)
voor het opnemen van mijn gitaar maak ik gebruik van DAW: Cakewalk met een interface van PrSonus de audiobox 22vsl.(echt hobbymatig)
Wat mag het systeem gaan kosten?
+- € 1250,- excl monitor.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledig systeem, zonder muis en toetsenbord
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik twijfel nog over een aantal onderdelen, het moederbord en de videokaart.
graag zou ik een moederbord willen hebben met wifi. m.b.t. de videokaart twijfel ik tussende Sapphire Nitro+ Radeon RX 5700 XT en de Powercolor Red Devil Radeon RX 5700 XT.
Als monitor zat ik te denken aan een LG UltraGear 27GL850, deze monitor lijkt geschikt voor zowel gamen als (hobbymatig) foto bewerken te zijn.(al ligt de prijs op het moment wel hoog)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Graag zou ik wifi op het moederbord willen en tevens zou het mooi zijn dat de pc niet erg luid is.
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet, mogelijk later
Wat verwacht je van ons?
Graag zou ik van jullie advies willen over de samenstelling van de pc, zijn de componenten goed op elkaar afgestemd?. Is dit moederbord wel geschikt voor de 3600, of krijg ik bios problemen. Is er een goedkoper alternatief voor de monitor ? kan er eventueel nog ergens op bespaard worden?
Alvast hartelijk dank voor jullie tijd en adviezen
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 175,- | € 175,- |
| 1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 150,28 | € 150,28 |
| 1 | Videokaarten | Sapphire Nitro+ Radeon RX 5700 XT | € 490,05 | € 490,05 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - TG | € 90,50 | € 90,50 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Phantom Black | € 28,95 | € 28,95 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 90,88 | € 90,88 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM550x (2018) Zwart | € 107,50 | € 107,50 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 114,90 | € 114,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.248,06 | ||